Kanske inte så lätt nu i vintertider, men man kan ju hitta saker inomhus (eller i gamla skokartonger).
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
12 svar · 378 visningar · startad av CyberPet
Kanske inte så lätt nu i vintertider, men man kan ju hitta saker inomhus (eller i gamla skokartonger).
------------------
/Petra
Snygga bilder hörrni! :)
Trodde grönt var lätt :l
nåja. -grönpepparkorn ser ut på detta viset.

[Redigerat av Ingrid den 02 mar 2001]
Ingrid, jag tycker du lyckades bra. Den lilla smileyn var som pricken över i:et. :e
------------------
/Petra
Web-Tor,
jag har försökt skicka ett e-brev till dig angående ovanstående redigering, men får "delivery failure" på den adress du har angett i din användarinformation. :l
Utdrag från det e-brevet:
Hej Web-Tor!
Jag tog bort bilden i tråden Utmaning: Grön p.g.a. accessproblem. När sidan skulle visas dök det upp en inloggningsruta som krävde användarnamn och lösenord för att bilden skulle visas. :(
Har du möjlighet att lägga bilden på en annan server, för jag tror att vi är många som är nyfikna. :)
------------------
med vänliga
Rikard
forumledare, webForum
[Redigerat av Rikard den 05 mar 2001]
OJ! Jag hade visst råkat sätta ett lösenord på mappen där jag hade bilderna. :r Det skall vara åtgärdat nu.
Vad gäller min mailadress, så är den rätt men vår mailserver har tagit semester (och alla på supporten också). :(
/Tor
------------------
TorWeb
-------------------
[Redigerat av Web-Tor den 05 mar 2001]
Lösenord på mappen... Oups! :e
Bilden! Ha! Vad var det jag sa, jag var nyfiken på den. Vilken bild! :D
*Rikard är sugen på att gräva fram legot... ;)*
Web-Tor, brilliant! :)
Jag är så glad att så många tycks nappa på mina utmaningar. Det är sååååå kul! :) :) :)
------------------
/Petra
Pjuhh, Web-Tor är visst inte bara bra på att designa hemsidor. Han har tydligen andra talanger..
Riktigt snygg bild! :)
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Man tager vad man haver ;)
Eftersom jag befinner mig drygt en mil upp i luften så kanske inte alla ser vad jag avbildat, men eftersom ämnet gäller ju grönt, så är det självfallet Grönland :p

------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."