Den sista var fin, men gula presenningar har jag inget överdrivet behov av att se.. :e
------------------
Canis meus id comedit
9 svar · 428 visningar · startad av CyberPet
Det postas allt för lite bilder här. Nu får ni komma igång lite! :e
Idag var jag ute i Lövskär (en mil från stan) för att fotografera lite i hamnarna där. Det är väldigt vintrigt kan man lätt säga.
Mina favoriter från dagen var:
Hela albumet (40 bilder) finns här: Lövskär (PhotoPoint)
------------------
/Petra
Veni, Vidi, Visa - Jag kom, jag såg, jag handlade
[Redigerat av CyberPet den 12 jan 2001]
Den sista var fin, men gula presenningar har jag inget överdrivet behov av att se.. :e
------------------
Canis meus id comedit
Vackert!
Nu börjar jag sakna snön som vi hade här nere för ett tag sedan - innan allt blev som vanligt igen.
Nu skall jag ta mig i kragen och genast leta upp lite bilder att posta - något måste det ju finnas i mitt lilla arkiv ;)
Gillade i så fall den första bilden bättre ... den förmedlar ju lite mer känslor ... iaf för dem som har båt och saknar sommaren ... ;)
Petra ... du är verkligen en inspirationskälla ... !!!
Varje gång jag ser dina bilder så får jag lust att kasta mig ut i friska luften o börja fota ... :)
------------------
En "smilis" säger mer än 27 ord!!!
Tack alla! :)
casca anar jag att du inte gillar sjön?
cf jo, jag förstår att du saknar goa vintern (jag har ju sett andra bilder du tagit) :)
elfwing det är den bästa komplimang jag kan få! Så ut med dig nu, du har jag kanonfin utrustning och du får väl dra med dig flickvännen som modell ;)
Erik Juhlin inte ska du vara avundsjuk, ut med dig du med. Har du inte digitalkamera kan du ju använda vanlig konventionella kamera med film :)
------------------
/Petra
Jag ångrar att jag inte valde fotokursen på media i tvåan. I ettan fick jag MVG i foto och det var en av de roligaste kurserna. :)
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Gillar den sista bilden... även om den är ganska "klassisk", men mycket skön stämning i bilden!
Pröva att beskära bilden lite annorlunda... t.ex. känns det som om det skulle kunna bli bättre balans i bilden om du beskär bort den stora svarta stenen i till vänster i bilden. Den drar till sig lite för mycket uppmärksamhet...
Hmmm... bra förslag henke! :)
Fast frågan är om jag förlorar för mycket i övre och nedre delen om jag vill behålla rätt "ratio". Jag exprimenterar lite så får vi se.
------------------
/Petra
Japp, du får pröva vad som är bäst... jag täckte bara över bilden med handen på bildskärmen för att pröva hur det skulle kunna se ut.
Tyvärr är många (dock inte sagt att det gäller dig CyberPet :) ) "rädda" att beskära bilder... själv säger jag: Beskär och experimentera mer! :)