DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggKära b242569. Det går ju också att dra saker till sin spets. Om du letar igenom alla de "Dagens bild"-trådar, där det inte står angivet att man ska ha tagit bilden själv så märker du nog också att det i 99,99% av fallen är bilder som vi medlemmar har tagit själva.
Sluta spela så jävla korkad nu. Det räcker.
Bb242569Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg Har man en bild man själv tagit som knyter till temat laddar man ju upp den. Hittar man en annan bild som knyter till temat (som man tycker passar) men man inte själv har tagit kan man helt enkelt lika gärna, helt enligt reglerna, ladda upp den.
Leta efter digonala bilder för vecka 30 nu!
PotetaMedlem sedan maj 20053 909 inläggNu är jag helt övertygad om att någon här inne har ett extra konto och trollar. I fortsättningen kommer jag inte att kommentera ett enda inlägg av Mr b.
Bb242569Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg Det blir lungt utan onödiga kommentarer och anmärkningar på vad jag skriver. Kommentera endast om man absolut tycker det måste kommenteras. När någon absolut har fel t ex. Det har jag då ibland. Acceptera annars att alla tycker olika.
ZaimanMedlem sedan dec. 20014 239 inläggTycker att vi hädanefter håller oss till trådstartens ämne och siktar på nästa veckas ämne.
Allt annat kan skötas via PM.
Lite sent kanske, men jag får väl återposta denna: http://www.webforum.nu/showpost.php?p=1509104&postcount=6
Jag lovar att ag tänkte göra det under v. 29. §e
b242569 skrev:
Det blir lungt utan onödiga kommentarer och anmärkningar på vad jag skriver. Kommentera endast om man absolut tycker det måste kommenteras. När någon absolut har fel t ex. Det har jag då ibland. Acceptera annars att alla tycker olika.
Snälla, kan du inte ta en bild från mig och lägga upp så kan jag skicka en fin faktura till dig efteråt. Att ladda upp bilder som man inte själv äger rätten till har aldrig och kommer aldrig att vara ok. Det handlar inte om vad du tycker oavsett om det inte står i några regler eller inte, det handlar om svensk lag.
Bb242569Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg Se inlägg #18
"På http://sv.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Upphovsrätt står
Licenserna som Wikipedia använder tillåter fri användning till innehållet i samma betydelse som fri programvara är fri."
Och nu borde det vara dags för nytt tema. Jag har märkt att v 33 har gått helt förbi (liksom även v 28).