webForumDet fria alternativet

Temabilden v.29 - 2010 [ kryp ]

Fotografering

28 svar · 2 722 visningar · startad av Zaiman · sida 2 av 2

Frågan, av Zaiman

Tematråden v.29 - 2010 Det är enkelt. Du har antingen en/flera gammal bild eller tar en under veckan som temat är aktuellt. Laddar upp (eller länkar till den). Det enda som krävs att att bilden passar temat. Nytt tema utses söndag. (tjuvstart denna omgång) Låt fantasin och bilderna flöda även här på wF. Veckans tema är: kryp

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Kära b242569. Det går ju också att dra saker till sin spets. Om du letar igenom alla de "Dagens bild"-trådar, där det inte står angivet att man ska ha tagit bilden själv så märker du nog också att det i 99,99% av fallen är bilder som vi medlemmar har tagit själva.

Sluta spela så jävla korkad nu. Det räcker.

Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg

Har man en bild man själv tagit som knyter till temat laddar man ju upp den. Hittar man en annan bild som knyter till temat (som man tycker passar) men man inte själv har tagit kan man helt enkelt lika gärna, helt enligt reglerna, ladda upp den.

Leta efter digonala bilder för vecka 30 nu!

Medlem sedan maj 20053 909 inlägg

Nu är jag helt övertygad om att någon här inne har ett extra konto och trollar. I fortsättningen kommer jag inte att kommentera ett enda inlägg av Mr b.

Det blir lungt utan onödiga kommentarer och anmärkningar på vad jag skriver. Kommentera endast om man absolut tycker det måste kommenteras. När någon absolut har fel t ex. Det har jag då ibland. Acceptera annars att alla tycker olika.

Medlem sedan dec. 20014 239 inlägg

Tycker att vi hädanefter håller oss till trådstartens ämne och siktar på nästa veckas ämne.

Allt annat kan skötas via PM.

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Lite sent kanske, men jag får väl återposta denna: http://www.webforum.nu/showpost.php?p=1509104&postcount=6

Jag lovar att ag tänkte göra det under v. 29. §e

Medlem sedan juni 2000974 inlägg

Dryden skrev:

Passande, tämligen färska bilder. :)

Green!!! :birp

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

b242569 skrev:

Det blir lungt utan onödiga kommentarer och anmärkningar på vad jag skriver. Kommentera endast om man absolut tycker det måste kommenteras. När någon absolut har fel t ex. Det har jag då ibland. Acceptera annars att alla tycker olika.

Snälla, kan du inte ta en bild från mig och lägga upp så kan jag skicka en fin faktura till dig efteråt. Att ladda upp bilder som man inte själv äger rätten till har aldrig och kommer aldrig att vara ok. Det handlar inte om vad du tycker oavsett om det inte står i några regler eller inte, det handlar om svensk lag.

Se inlägg #18

"På http://sv.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Upphovsrätt står

Licenserna som Wikipedia använder tillåter fri användning till innehållet i samma betydelse som fri programvara är fri."

Och nu borde det vara dags för nytt tema. Jag har märkt att v 33 har gått helt förbi (liksom även v 28).

269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
137 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)