Oh .. vackert Lasse!
Long time no see....
25 svar · 3 331 visningar · startad av Lasse H
Long time no see....
Oh .. vackert Lasse!
Tack Patrik!
Jag gillar också den bilden.
Här är en ifrån Skansen igår.
Hade sådan tur att två björnar valde att diskutera rangordningen en smula.
Fick flera kanonbilder av detta.
Älskar min Minolta 75-300 zoom.... :p
En mås som får mig att längta till sommaren, fångad på bild igår.
Årets första offer, självdog igår. :e
God morgon 18 grader och strålande sol!
-Usch nu kommer den där envisa fotografen igen.....
fjortisar...
Vårkänsla...
Huggorm ute på landet.
Busungen igen
Här är hon igen. Busungen som idag stod med båda händerna i skottkärrans lervatten :e
release the cracken
vilket tydligen ska översättas direkt som "släppa ut besten ur brallan" - vilket var precis vad jag sa till Tove precis när fotosessionen satte igång...
fler bilder finns faktiskt på ansiksburken
...men egentligen ville jag bara leka med min nya leksak - en canon 30d, feelensing med 35-105mm. spontanfeedback är alltid trevligt. ;)
vilket tydligen ska översättas direkt som "släppa ut besten ur brallan" - vilket var precis vad jag sa till Tove precis när fotosessionen satte igång...
fler bilder finns faktiskt på ansiksburken
...men egentligen ville jag bara leka med min nya leksak - en canon 30d, feelensing med 35-105mm. spontanfeedback är alltid trevligt. ;)
Även bakgrunden är ju snygg.
Är det glas eller metall?
Även bakgrunden är ju snygg.
Är det glas eller metall?
det är ett tonat skyltfönster. om du kollar in hela bildserien ser du hur en person går i bakgrunden...
Här är hon igen. Busungen som idag stod med båda händerna i skottkärrans lervatten :e
Sry for off. Jag saknar sååå dina vackra undervattensbilder, har du helt slutat med det?
Poteta skrev:
En mås som får mig att längta till sommaren, fångad på bild igår.
Mmm, fly me to the moon, and let me play among.. traladida.. :D
Nejdå LoLo jag har inte slutat med undervattensbilder. Men det har varit lite dåligt på dykfronten ett tag nu. Jag har ett videoprojekt som nästan är avslutat. När det är klart blir det mer dykbilder. Kul att du saknar dem :)
bevis på att fantomen rör sig i skogarna...
uppenbarligen har tallen gjort honom något ont.
i övrigt är jag förtjust i bildernas färgtoner. feedback??