en vad... sa du?
Inleder mars månad med en diptyk på syrran.
28 svar · 3 177 visningar · startad av silfver
en vad... sa du?
Ooooookej!
Jag lägger upp en bild som egentligen bara är en testbild, men jag gillade den .. Dels för att min 350 kronors ringblixt från ebay som jag nyss fått hem var värdelös, och dels för att jag lyckades göra den awesome! :birp
Självporträtt med ringblixt ;)
Från helgens miniturné i Köpenhamn. Våren närmar sig!
Tagna igår i warabi, Japan. Mitt första försök att fota när det är mörkt. Försöker lära mig. :e
Blir dagens bild(er) för min del. Hoppas det är OK. :r
いちご
Härliga mörkerbilder, välkommen till wF Jordgubbe
Jordgubbe ja, eller "1-5" om man vill trixa till det. (Som japanerna är bra på att göra)
Välkommen. :)
Tack! :r
Mjo, de gillar sina nr. Ibland så fattar man knappt va de menar. :e
Är tokigt svårt att ta bilder i mörker. Fick typ 4 bra av 50. ^^ Anyways, arigato gozaimasu!
Din syster har ett fantastiskt spännande modellutseende, som en omålad duk, precis det agenturer söker efter, har hon en portfolio? Nästa > catwalken i Milan? :D Snygg diptyk.
Tack, LoLo. Det ska jag hälsa henne. :p
Ja, menade det seriöst, kanske kan du hjälpa henne med en portfolio eller kontakta en professionell fotograf, hon har väl åldern inne? Finns ju inget att förlora, bara vinna.
modelljobb.se skrev:
Hur gammal ska man vara för att bli fotomodell?
Fotomodell:
Som tjej bör vara minst 13 år och inte mer än 20 när man börjar. Det är vanligt att modellagenturer kräver att man är 16 år.
http://www.modelljobb.se/faq.asp
http://www.modelljobb.se/links.asp
Va i Tôkyô och fotade lite. Rätt nöjd med just den här. Ibland har man tur. :e
Ja, menade det seriöst, kanske kan du hjälpa henne med en portfolio eller kontakta en professionell fotograf, hon har väl åldern inne? Finns ju inget att förlora, bara vinna.
Du är snäll du. Men hon får gro till sig lite till innan hon ger sig in i den gam-branschen! :D
Fortsätter med bilder från helgens tripp i Holland med en bild som jag persoligen tycker illustrerar våra dagen-efter-känslor rätt bra. :)
En bild jag fixade till igår när jag hitta den på hårddisken.
Den är tagen i september, ungefär 1 vecka innan mitt liv föll samman...
Kanske inte tekniskt perfekt, men tänk er att få gosa med en riiiiktig björn!
Riktigt synd på reflexen i glaset, hade den varit borta hade den bringat rätt skön känsla. Anyway, coolt! :)
Hittade lite smått random bilder från två olika fester. Hon är helt klart för söt för att inte visas. ^^
En grävmaskin tuggar sig fram genom staden 365 kB