har äntligen bytt duschblandare, vilken grej att duscha i varmvatten! :bire
Dagens Bild Januari 2010
58 svar · 5 706 visningar · startad av Nicrosoft · sida 3 av 3
Frågan, av Nicrosoft
Bra drag i fläkten?
Läs frågan i sin helhet →Jag får väl bidra med en bild jag blev mycket nöjd med.
Idag testade jag att göra 3D bilder .. fuck yeah vad enkelt det var!
Nu ska det bara tillämpas på en människa med :|
fuck yeah vad hemskt det såg ut utan brillor. Jag har bara pol-brillor :( verkar ju asfräckt annars.
fuck yeah vad hemskt det såg ut utan brillor. Jag har bara pol-brillor :( verkar ju asfräckt annars.
Jag har faktiskt inte heller några glas .. använder min gel-filtersamplesamling (jäkla ord) från Rosco där jag plockat fram Light red och tipton blue.
Undrar hur man fixar så man kan använda de glajjor man får från SF?
Jag har faktiskt inte heller några glas .. använder min gel-filtersamplesamling (jäkla ord) från Rosco där jag plockat fram Light red och tipton blue.
Yeah, nästa steg blir wF i 3D!! Ska man lägga in det som en önskning under webforums funktioner kanske? :birp
Lite OT, men vi kan kalla det fototeknik :) öhh... det går inte (läs), de brillorna kräver annan skärm. Antar att det är bland det hetaste Google-topicen nu för övrigt. Mmm... det blir till att leta rätt på mina gamla Fantomen-3D-brillor :) det går ju såklart bra att köpa ett par +0 glasögon från Statoil och tejpa dit röd resp grön/blå plastfilm :) (det verkar våldsamt svårt att hitta sådana där glajjor i butik)
Lite OT, men vi kan kalla det fototeknik :) öhh... det går inte (läs), de brillorna kräver annan skärm. Antar att det är bland det hetaste Google-topicen nu för övrigt. Mmm... det blir till att leta rätt på mina gamla Fantomen-3D-brillor :) det går ju såklart bra att köpa ett par +0 glasögon från Statoil och tejpa dit röd resp grön/blå plastfilm :) (det verkar våldsamt svårt att hitta sådana där glajjor i butik)
ERhm .. OT .. men ändå fototeknik ;)
Jag beställde ett gäng från denna sidan, kostade ju bara €1.79 stycket.
Har en del planer till mitt projekt supercute att skicka med såna i boken, vi får se om det går att fixa ;)
jaha!! där ser man! hmm... det borde ju va bra frakt på en pappersbit också :) ...det där måste jag ju självklart prova, verkar ju för ballt för att låta det passera otestat :) ...du vill väl händelsevis inte avslöja hur du gjorde? ;)
jaha!! där ser man! hmm... det borde ju va bra frakt på en pappersbit också :) ...det där måste jag ju självklart prova, verkar ju för ballt för att låta det passera otestat :) ...du vill väl händelsevis inte avslöja hur du gjorde? ;)
Absolut!
De skickas förmodligen i vanligt brev..
Hur jag gjorde?
I photoshop gjorde jag enligt denna guide, och när jag tog själva bilden så hade jag min D300 på stativ som jag ställde in fokusen på texten på flaskan (även centralpunkten på 3dbilden).
Sen flyttade jag bara stativet 4-5 cm och tog en ny bild.
Piece of cake!
Föressten, vem blir första att konvertera googles streetview till anaglyphtic 3d? ;)
Hur jag gjorde? [...] enligt denna guide [...]
tack!
Föressten, vem blir första att konvertera googles streetview till anaglyphtic 3d? ;)
hehe, det kliar nog lite i fingrarna på James Cameron
Men nu måste man ju skaffa sånna där 3D glasögon, (eller vad det nu heter).. ska bli spännande. What's next? :p
F.ö är hela denna tråd helt fantastisk, fylld av vackra bilder, härligt för ögonen. :D
Vad ni krånglar till det!
Köp bara en sån här: http://fujifilm.se/templates/ProductInfo.aspx?id=15810&epslanguage=EN
My Toyota Is Fantastic
Idag fick jag uppdrag att köra Toyotan på jobbet! Ballt, ställde mig bredvid min egen Toyota och fotade. Inte dåligt minsann! Jobb-Toyotan är eldriven och går mjukt som en katt, fantastic!
din lager-bild fungerar inte :(
ps. nog dags att splitta tråden ja...
hdr från igår.