Lägger till en från igår .. jag ÄR nöjd med den! :)
Dagens bild september 2009
51 svar · 4 443 visningar · startad av Zaiman
Vatten och Vattenpass
Här kommer en bild som togs i staden som byggdes innan vattenpasset och lodet var uppfunnit!
Sedan två vattenbilder! Vilken är bäst? Och vilken stad? §e
första helgen i september var helt underbar, om ni undrade...
Första bilden är riktigt fin! (y)
Lägger till en från igår .. jag ÄR nöjd med den! :)
Grymt snyggt foto, känns verkligen som att du har tagit dig igenom något svårt. Tidigare bilder i tråden "Tappat Lusten" vill jag bara säga att om man sätter den klassiska Emporio Armani loggan under fotot, så säljer den. Och då är det bilderna på bryggan jag menar.
Du har hittat det klassiska och gjort det till din egen grej, från ditt inre.
Passar på här:
http://nyheder.tdconline.dk/dagensfotos/
Grymt snyggt foto, känns verkligen som att du har tagit dig igenom något svårt. Tidigare bilder i tråden "Tappat Lusten" vill jag bara säga att om man sätter den klassiska Emporio Armani loggan under fotot, så säljer den. Och då är det bilderna på bryggan jag menar.
Du har hittat det klassiska och gjort det till din egen grej, från ditt inre.
Det är alltså denna bild som LoLo refererar till ..
Jag gillar den också, försökte även skoja till det i PS med den lite annorlunda stilen för att vara från mig.
Det är alltså denna bild som LoLo refererar till ..
Jag gillar den också, försökte även skoja till det i PS med den lite annorlunda stilen för att vara från mig.
Yeah, right on. I svartvitt eller två andra färger blir det en top 10+. Jag ser snygga loggor som Armani, Dolce & Gabbana, Versace och såklart Gucci.. mmh.. mycket snyggt.
Den nya stilen passar dig, du har ju helt klart vågat bryta dig ut från ett invant mönster. ;)
Broar
Härlig bild Madeleine81! Jag borde ha krupit under militärbron mera, så kommer en Barnbro och en Flyttbro.
Det blev en obeskuren först men den sista är en militärbro i Skärgården :OO
Tack Lasp :D
090909 kl 09:09, då hände detta:
http://www.webforum.nu/showpost.php?p=1480014&postcount=17
:) ...postade i den tråden istället
Var på en utflykt till Grängesberg igår :)
Du visar verkligen Grängesberg från sin bästa sida :P
Ska sanningen fram skulle jag aldrig åkt dit om det inte vore för alla moderna ruiner där ;)
Tänk om komunen där insåg att det faktiskt kan ligga pengar i att ha sånt ståendes ..
Tekniska Museet, mera...
- Elbil från 1915 "Detroit Electric" (Farmor Anka!)
- Scaniabil från 1902
- Glidflygplanspionjären Otto Lilienthal's glidare från 1893
- Rymdutställning...
- En rymddator, 20 MHz, driftstid runt 15 år!
Det blåste bara orkan i byarna när vi kom till Strömsholmen i Norge. Tyvärr blev det bara dykning i fjorden (fint även där).
De "tråkiga" dykbilderna finner ni i bloggen.
Mäktiga havsbilder, Zaiman!