Samtliga bilder är från 1 aug så du får gärna förlåta mig ;)
mmm, men det spelar ju ingen roll när bilden är fotad, det är när den postas som gäller ;)
84 svar · 6 672 visningar · startad av Danny · sida 2 av 5
Då var det augusti och sommaren går mot sitt slut, semesterminnen håller dock sommaren kvar vid liv långt efteråt. Här är lite lekfoton på Eiffeltornet och dess souvenirföremål.
Läs frågan i sin helhet →Samtliga bilder är från 1 aug så du får gärna förlåta mig ;)
mmm, men det spelar ju ingen roll när bilden är fotad, det är när den postas som gäller ;)
Såg den här gamla fina rostiga traktorn igår
Vi fick fint besök på uteplatsen häromdagen, en riktigt liten orädd igelkott som inte ens var rädd för att knuffa på min fot när jag satt i vägen... :)
En kastrull som inte längre duger till matlagning blev ett bra vattenhål för fåglarna och en gammal plastförpackning blev fågelbad. Bilder från i dag när fåglarna äntligen återvände efter ruggningsperioden. Lite oskarpt men det var glädjefnatt och tele utan stativ.
Libyen
Var länge sedan jag postade något från Libyen, har ju så många bra foton där, gick igenom lite nu och hittade några fina.
Från gårdagens bådbåtsrace från Rålis till Skanstull och Thaibåten :)
Såg den här gamla fina rostiga traktorn igår
Imponerande! En traktor gjord av rost! :h
Var länge sedan jag postade något från Libyen, har ju så många bra foton där, gick igenom lite nu och hittade några fina.
Snygga bilder! Blev en bra bildserie. Kunde inte motstå...
Bild 4: Vi gör nåt skumt jobb som inte får göra.
Bild 3: Oh, nej, vi är avslöjade, fly!
Bild 2: Vi springer så gott vi kan...
Bild 1: ...ajdå, vi vet inte vart vi är riktigt. Jag tror vi går i cirklar.
Bild 5: Tillfångatagna.
haha! mmm... du skulle gjort serierutor av det. Det där skulle funkat riktigt bra :)
Inte kanske kvällens mest högkvalitativa bild men ändå. Taget i en bil på motorvägen genom Södertälje tidigare ikväll.
http://www.dn.se/sthlm/brand-i-hovsjoskolan-i-sodertalje-1.929098
oj! ja jag läste just om det, jobbar ju inte så långt ifrån. Vilken hopplös stad det här är...
Här vetsas det!
Svetsas ska det nog vara va? ;) hihi
nja, det beror på om man är från Finland eller inte, han på bilden säger vetsar! :)
Haha ;) My bad!
nja, det beror på om man är från Finland eller inte, han på bilden säger vetsar! :)
Nu har jag vetsat färdigt, vet du, nu jag banka sig lite...
Hämta lummilubban nu...
Fixade till en bild från en fotografering i maj idag :)
Nu har jag vetsat färdigt, vet du, nu jag banka sig lite...
Hämta lummilubban nu...
hehe, du kan ju det där, fast de säger "gommi" tror jag :)
snyggt foto jofawe, mer sådana :P