Psst, det är december nu. ;)
Hon med stort H
65 svar · 4 157 visningar · startad av caya
Hon med stort H
Psst, det är december nu. ;)
Stadens släpinspektörer ute på uppdrag.
Libyen 2008
Nu har jag kommit hem från arbete i Libyen fem veckor. En hel del foton blev det, börjar med tre från "öknen" här.
mer ökenbilder...
Deadline-kväll igår och en lustig snubbe på stan idag som gick runt och filmade sig själv samtidigt som han snackade franska.
Det var jäkligt längesen jag la upp en bild här så här kommer en från dagens skogspromenad i Svartedalen.
jofawe: mkt prylar där, en Olympus också, härligt att se :) snubben där var ju bra lustig, kanske han gör ett eget sthlmsreportage :)
Annan stil nu... lite mer kreativt.
Här kommer mitt bidrag i mörkret. :)
Någon som känner igen den där symbolen på containern? Autentiskt med blå bakgrund och allt :) var tvungen att prova om sprayen funkade...
från dynen...
Fina bilder Danny! :bire
Den sista kan du säta en pratbubla till och skriva:
"Men va fan! Bilen har går sönder och jag vet inte alls vart jag är nånstans ...Det är ju bara sand överallt!"
Tack! Haha, det skulle passa rätt bra ja :) testade det. Ändrade det blåa också, inte riktigt nöjd med det. Sedan har vi Omar som kommer med en dubbel arabisk kaffe och chokladbit efter maten! (y)
Det är ju för lite vinterbilder i decembertråden så jag får väl sonika liva upp stället lite. Dagens skörd på Frösön. Minusgrader, mellan 9 och 19. :)
Dryden skrev:
Det är ju för lite vinterbilder i decembertråden så jag får väl sonika liva upp stället lite. Dagens skörd på Frösön. Minusgrader, mellan 9 och 19. :)
Jätte vackra bilder.
Tyvärr bor jag nära "Blöteborg" så därför har jag inga vintriga bilder hemifrån. :(
Dryden skrev:
Oj, vilka bilder! Riktigt läckra! Hade vi haft hälften av den snön här hade jag varit mer än lycklig...
Mitt bidrag i vintermörkret: