obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Frågan 13 nov. 2008 18:11 #1 det ska ju vara digitalt numer, men hur många har kvar och använder sina gamla systemkameror?
funderar själv på att damma av frugans och börja använda den.
E Eclipse Medlem sedan juli 2000 3 825 inlägg Det var länge sedan, men jag fotade med dia en del. Det är nåt speciellt med en projektor och bilder som man flyttar på rent fysiskt.
Jag har av ekonomiska anledningar inte engagerat mig så mycket i analogfoto den senaste tiden... Men kanske det kan ändras!?
Min OM4 behöver nya batterier och går bara på kvicksilverbatterier så den har fått stå.
Är sugen på att skalffa en analog Nikon så är det någon som har en Nikon F3 till salu så...
K K@llen Medlem sedan mars 2003 2 667 inlägg Tri-x och D76 är fortfarande världsklass! :)
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Jag har en Canon EOS 3000 som jag fortfarande använder flitigt. Det är charmigt med framkallat i ett fotoalbum.
K Kijana Medlem sedan nov. 2008 4 inlägg Jag har egentligen inte gått över till digitalt än.... Av tre analoga hus använder jag två flitigt, det tredje väntar på en lättare renovering.