Gnestadagen 2008 - Kung fu (wushu) uppvisning #2
Mer bilder här. Tyvärr kunde jag inte vara med på uppvisningen själv. Men det var väl bara bra, då fick man desto mer tid att fota :)
85 svar · 6 325 visningar · startad av Surfaren · sida 4 av 5
Ny månad, ny tråd. Jag öppnar med en till bild från lugnet på Azorerna.
Läs frågan i sin helhet →Gnestadagen 2008 - Kung fu (wushu) uppvisning #2
Mer bilder här. Tyvärr kunde jag inte vara med på uppvisningen själv. Men det var väl bara bra, då fick man desto mer tid att fota :)
En liten blomma i eftermiddag.
Poteta skrev:
Fyy!
Tur att den inte var i närheten av oss... :)
Nä, det var den nog inte. Denna låg och guppade i Grundsund :)
Kan tänka mig att ni var utanför Nordön!?
Städdag 080920
Glömde posta dessa igår. Från föreningens städdag i helgen. Jag fick äran att dra lite el på vinden (två hus). Belysning och vägguttag. Visst blev det fint. Bra utsikt var det där uppifrån också, får ni se snart nog... ;)
pssst.. Danny.. inga IP21 uttag på vinden! De tycker försäkringsbolagen inte om.. kör på ett ip56 istället (sånt med lock för uttagen)
jofawe skrev:
pssst.. Danny.. inga IP21 uttag på vinden! De tycker försäkringsbolagen inte om.. kör på ett ip56 istället (sånt med lock för uttagen)
Försäkringsbolagen har inget emot att stadgarna följs. ;)
IP21 på vinden är helt ok. De med lock är IP44...
/edit
Slänger in en bild för att inte gå alltför off-topic. :)
En bild tagen från Nordön.
tack för synpunkterna. Hittade dock inga IP44 på lilla butiken här. Det är bra miljö på vinden så jag tror det är rätt lungt. Men ändå, det hade känts bättre med lock... :)
Fjärrkontroll
Idag testade jag min fjärrkontroll. Först hade jag lagt kameran i kylskåpet och knäppte första bästa som skulle in med matlådan :birp sedan var jag in hos en annan och visade hur det funkade, han tittade mest på fjärrkontrollen dock :)
kvällsljus
stiligt stiligt, vad söt du var där
Äntligen lite tid att gå ut på en höstpromenad med kameran.
Bild 1: Tortyrinstrument från vinden på ett gammalt nerlagt hospital.
Bild 2: Från något risigt uthus utanför samma hospital.
Grejjer på jobbet...
Var svårt att välja en, men här är en bild från vardera av dom två senaste fotorundorna:
Denna krabat var en riktig feting..
Utefoton med nya kameran
Sånt underbart väder idag så jag var hos en polare och fikade och meckade cykel. Efteråt fick jag med mig den här polaren in :) (bra makro i nya kameran, trodde han skulle krypa in i objektivet)
Grym spindel Zaiman!