Jag har tappat bort min CD-skliva med drivrutiner till min Canon EOS 40D. Finns det ingen stans man kan ladda ner EOS Utility vilket är det jag mest är ute efter? Jag hittar bara updateringar och, hmm, betalsajter.
EOS Utility
11 svar · 3 167 visningar · startad av Sico
öhhh!? det finns ju på deras hemsida
vet inte om länkarna funkar, ta annars downloads/consumer också väljer du kamera och operativ
Jag ser bara uppdateringar av programmet.
När du väljer ett operativsystem så kommer der ju upp en massa att välja på under software.
Uppdateringar ja, men inte själva programmet.
EOS Utility 2.4 Updater for Windows
eu240en.exe
35.67 MB
Ser ni något jag inte ser :q
Kontakta Canon?
Det är absolut ett alternativ Quid. Dock är det svårt att få kontakt med dom på helgen.
Jag har för mig det ska funka att installera det där ändå, har du provat?
Jag har testat men dock krävs en tidigare installation.
Hade samma problem när jag skulle ha tag i en programvara till en Canon-kompakt. Slutade med att jag fick gå ned i källaren och gräva fram originalkartongen där även skivorna låg. :l
Fattar inte varför de inte kan låta programmen ligga ute på nätet i sin helhet? Det är ju ändå bara de som köpt Canon-kameror som är intresserade av programmen. Barockt! :bla
Update-filen är en full installation som letar efter en tidigare installation. Om du lägger till denna nyckel i registret så ska det gå att installera uppdateringen som en full installation:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Canon\EOS Utility
Phorpher, du är inte dum du. Tackar och bugar