Oh, :stefan: den där var ju fin! Gillar att du fick med motorbåten i bakgrunden, den ger lite djup. Sitter och funderar på hur bilden hade blivit utan stolarna... Fint i alla fall! (y)
Dagens bild Juli 2008
172 svar · 10 038 visningar · startad av Nicrosoft · sida 8 av 9
Frågan, av Nicrosoft
Ny månad.
Läs frågan i sin helhet →silfver skrev:
Oh, :stefan: den där var ju fin! Gillar att du fick med motorbåten i bakgrunden, den ger lite djup. Sitter och funderar på hur bilden hade blivit utan stolarna... Fint i alla fall! (y)
Tackar!
Jo, det ser lite öde ut på nåt sätt med en massa tomma stolar, men när båten kom var det ju bara att skjuta direkt. Spontant hade jag velat ha ett mer dukat bord, men då hade det säkert blivit för plottrigt.
Riktigt cool Danny!
Tack. Blev dock inte så bra som jag tänkt mig, men det blir det sällan med HDR tycker jag :) Kanske skulle tagit ännu fler exponeringar får att täcka in mer. Trodde det skulle räcka med 5EV1.
Vi åkte efter en gummibåt, vilket inte direkt var det ultimata för fotografering. Skutt skutt skutt :e
Flower power.
Lite bilder från Louitraki i Grekland nu i Juli, hade tyvärr inget annat än Nero Photosnap-programmet till hands för att ändra storleken på bilderna...
Hur högt vågar du åka?
ytterligare en...
ser nu att Nero photosnap sabbade bilderna rejält :(
silfver skrev:
Hur högt vågar du åka?
(y) för en bra vinkel :)
Jag Hittade en blomma idag, men den började bli trött :)
Sico: Vilka glada färger det är i den bilden. :)
Här kommer en bild på ble som fick kämpa rejält med trixen.
Bild från Västra Hamnen, Malmö.
Sico skrev:
Jag Hittade en blomma idag, men den började bli trött :)
Skön sommarbild, Sico!!!
Riktigt svenska färger dessutom.
Lasse H skrev:
Skön sommarbild, Sico!!!
Riktigt svenska färger dessutom.
Tack så mycket Lasse :)
Ännu mer trial.
Tack, Sico. Surfaren; det blev inga såna bilder den här gången. Men jag har en bild där han nästan flög in i fontänen. :p