Dagens bild Juni 2008
148 svar · 8 470 visningar · startad av Poteta · sida 2 av 8
Frågan, av Poteta
Här kommer de första bilderna! Klättrare på Älgöns södra sida. Detta är det låga stället...
Läs frågan i sin helhet →Nicrosoft: Snyggt! Gillar kontrasterna i första bilden.
jofawe: Tack. :)
Här kommer en till bild på Ärik.
Måste uppenbarligen vara en rätt intressant blomma (eller så hade han bara lite otur när han tänkte.).
Stairway to Heaven
Fångade lite gräs invid ett staket i Skanör idag.
Fångade frugans hand på bild :e
Aj aj aj..
carl_x skrev:
Fångade lite gräs invid ett staket i Skanör idag.
Typiskt bra strandmotiv. (y)
Sico: Fråga nitro2k01, det är hans som håller knas på nomineringarna och trådskapandet. Han kanske behöver en påminnelse.
Inte ofta jag kommer med bidrag.
Här är Mormor som njuter av Ljusterö.
jofawe skrev:
Aj aj aj..
asch då! Ser tråkigt ut. Men nu har du tillfälle att köpa en D300, den har magnesiumhus som är lite mer stryktåligt :)
jofawe: hur hände det där?
OT
Sico skrev:
Offtopic: När kommer "månadens bild"-tråden?
Säkert mycket att fixa till och tar nog lite tid. Jag har PM:at nitro och frågat men inget svar än. Vi får nog ge oss till tåls. Silfver är bortrest just nu så ha tålamod :)
Jag utgår att från att du menar omröstningstråden Maj :)
Syd skrev:
Scen ur "Slåttermyrens Återkomst".
Har tänkt kommentera detta fotografi tidigare, men glömt, för den är som hämtad från Ingmar Bergmans klassiker "Det Sjunde Inseglet".. inte precis kanske men känslan är densamma, klassisk, snygg och med en fantastisk odödlig atmosfär värd att studera och drömma sig bort till.
En mycket bra bild.
Känslan jag får, är från scenen när Max von Sydow spelar schack mot döden.
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00364/det_sjunde_inseglet_364166w.jpg
Var ute å gick en sväng på stan idag och spanade in nationaldagsfirandet :)
Hittade ett kalhygge.
Studenterna intog innerstan idag!
Ett plock från första halvan i redigeringen, massor kvar :(