ZaimanMedlem sedan dec. 20014 239 inläggRegler:
Du har möjlighet att delta i tävlingen fram till den 20:e.
Bilden du skickar in får inte vara tagen innan trådstarten. Ärlighet varar längst!
Bilden bör inte överskrida 500kb.
En omröstning startar fram till slutet av månaden och det röstas fram ett vinnande bidrag. För nu börjar bilderna visas.
Vinnaren väljer tema/uppdrag till nästa tävling (om så önskas) som börjar kommande månad.
Har man temaönskemål går det bra att framföra dem till mig. Likaså går det bra att framför andra tävlingsregler.
Om du vill lämna ett bidrag till tråden så kan du skicka mail till mig innehållandes en länk till bilden eller be om min epostadress att maila den till.
Pris i tävlingen: Äran
Så börjar vi då..
Månadens tema: Lycka
Jag har klistrat tråden. Man bör nog påpeka att denna tävling inte ska blandas ihop med "Månadens Bild" som är en "tävling" utan tema som består av bilderna från i Dagens Bild-tråden.
För att din tävling ska bli så rättvis som möjligt tycker jag dock att bilderna får vara tagna från och med 1 maj, så man får med hela månaden, eller vad tycker du?
cayaMedlem sedan aug. 20051 448 inläggnej jag tycker det ska vara från och med idag, eftersom det är en utmaning att fota lycka med flit
ZaimanMedlem sedan dec. 20014 239 inlägg
nitro2k01 skrev:
Man bör nog påpeka att denna tävling inte ska blandas ihop med "Månadens Bild" som är en "tävling" utan tema som består av bilderna från i Dagens Bild-tråden.
Tack för klistring, och visst ska den inte blandas ihop med Månadens bild. Här gäller en bild per deltagare och är temabelagd.
Dock gäller tävlingen från trådstart. Mer utmaning så :)
ZaimanMedlem sedan dec. 20014 239 inläggJaha.. Så vad det då. Det var värt ett provskott i alla fall.
Vi kan betrakta tråden som nedlagd, inget bidrag har inkommit.
Jag har varit utan kamera i två veckor så jag har haft lite svårt att ta ngn bild.
Lägg upp ett nytt tema idag för Juni så har man en månad på sig för nästa bild. Synd att det inte skulle funka..
cayaMedlem sedan aug. 20051 448 inläggja för min del har jag haft (ännu) en tuff månad så ämnet kändes katastrofalt långt borta.
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Tråden avklistrad. Synd. :l
Ccarl_xMedlem sedan mars 20001 858 inlägg Jag håller med Nicrosoft. Upp med ett nytt tema.
ZaimanMedlem sedan dec. 20014 239 inläggDet filas lite ;)
Det kommer ett nytt provskott på tema, har inte hunnit med att fila till reglerna. Tanken är att det ska bli mer tid till uppdraget.