vilka fina kultingar! :f
Dagens bild Mars 2008
184 svar · 11 951 visningar · startad av nitro2k01 · sida 2 av 10
Frågan, av nitro2k01
Jag inleder mars månad med en något försenad bild på en smaskig semla! (Och sätter fast knappnålen med en gång.)
Läs frågan i sin helhet →grymt! :D
Internationella kvinnodagen
vad är det, en äggstock?
Danny skrev:
vad är det, en äggstock?
Ser snarare ut som en klyven lem, klyven kvinnokropp eller bara nåt jävla påhitt.
Vart detta Gissa bilden? Ser ut som en polkagris ;)
För att inte jag ska sågas som off-topicpojke så kommer ett par bilder från mig.
Danny, carl_x: Jag låter bli att redigera era inlägg, men påpekar som moderator att den sarkastiska tonen inte höra hemma i en seriös tråd som denna. Har ni synpunkter kring det, ta det privat med mig, inte här i tråden.
Huvva. Tävlngens skitigaste fötter? :)
http://www.webforum.nu/attachment.php?attachmentid=17370
Danne V skrev:
Huvva. Tävlngens skitigaste fötter? :)
http://www.webforum.nu/attachment.php?attachmentid=17370
Så blir det när de tillåter folk att gå på tävlingsområdet utanför "mattorna" med skor på.
Nu var det länge sen man spontanplåtade så här kommer en closeup på en cymbal från Sabatons trumset som jag lattjade lite med i dag..
helgen...
Oooh den första var ju ursöt! Satt den i en nyckelknippa? Väldigt fin! :D
lekte lite med mina blixtar i torsdags ..
En med snoot snett framifrån, en med whaletail med rött gel-filter bakom och en vanlig utan något på golvet under skrivbordet :)
Det var riktigt kul!
LoLo skrev:
Oooh den första var ju ursöt! Satt den i en nyckelknippa? Väldigt fin! :D
tack! ja den var på en nyckelknippa, det gäller att ha björnkoll på nycklarna :OO :e
länge sedan jag postade här...
Tränade lite med kameran ikväll. Inte så mycket roliga motiv direkt men resultatet blev väl ganska ok?
Ja det var ett tag sedan Lasse, saknat dina stadsskildringar, den där var häftig!
Zaiman. Helt ok. Har du använt nån soft box eller sådant lyx?
Nix ingen lyx, bara vanliga kökslampan :)
taget från Smedsslättens strand