Vad dricker du just nu? Jag har snart slurpat i mig denna gyllene dryck :bire
Dagens bild November 2007
135 svar · 8 266 visningar · startad av silfver · sida 6 av 7
Frågan, av silfver
Ny månad, ny bild. Jag inleder höstmörkret med lite blått.
Läs frågan i sin helhet →Då fortsätter jag på den inslagna dryckesvägen. :)
Silfver: Du fotar för en artikel som handlar om personer som blivit illa behandlade på jobbet va?
Här är en fomme som definitivt trivs med sitt arbete :e
Haha! :D
Härlig bild!
Auric skrev:
p.g.a. kalkbrist
Beror snarare på att nageln blivit utsatt för slag eller tryck. Vanligt bland nagelbitare.
Var i Oslo en sväng över helgen å luftade Nikonen lite.
(1.) Vägen delade sig plötsligt och i den stod, (2.) slottet, ingen kung på balkongen men väl en Ninja-Japan utanför (5.)
En bit nedanför stod en läskig tant (3.) och ytterligare en bit därifrån hade någon vid namn Ibsen kladdat svordommar på marken (4.)
Sico skrev:
Silfver: Du fotar för en artikel som handlar om personer som blivit illa behandlade på jobbet va?
Här är en fomme som definitivt trivs med sitt arbete :e
Haha, snygg bild! :D
Hockey
Plåtade en polare när han spelade hockey i fredags. Sämsta ishallen med kass belysning, ingen Kinnarps direkt. Men det här blev en av de bättre...
Lite ljus i höstmörkret... :)
Var på semester i Spanien (Fuengirola) förra veckan och tog närmare 700 foton. Jag börjar med dessa foton från en morisk borg från 900-talet, Sohail.
Härligt väder under ingående på sista bilden ;)
silfver skrev:
Och så en till arkivbild på syrran.
Spännande ljus i den, ansiktet får någon slags mörk nyans fast det känns som att det skulle vara ljusare... jag bara babblar! ;)
Här är något ifrån lite varmare än våran höst:
Lägger upp en bild från fredagen den 3/11 .. bara för att jag gillar den såå jäkla mycket!
Ser bra ut jofawe! Du har dessutom lyckats fånga Matt Damon i mitten där!? :e
Då var det dags igen.. Ännu en modellplåtning genomförd.
Är du sugen på fler bilder på Anna så finns de här: http://www.kristerlindholm.se
Ytterligare några bilder från Osloresan i helgen :)
Tack silvfer!
Fast .. Matt Damon var et inte vA? :P
Fler bilder från Spanien...