BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
silfver skrev:
Snyggt ljus Bire. Vad kör du för externa blixtar? Har du aggregat eller kör du Speedlights?
Jag har detta kit: http://www.kaffebrus.com/studioset-2-x-110ws-233.html
Funkar bra, än så länge :P
R) Just ja.. Dagens bild:
Från Sabatons replokal nu på kvällen då vi gjorde det lite officiellt att vi är klara för Wacken 2008.
Inte så mycket konstverk över bilden, men den har liksom ett mysigt sentimentalt värde i sig iom att vi ska lira på samma gigantiska festival som ex Iron Maiden, vilket är pretty fun :e
Ccarl_xMedlem sedan mars 20001 858 inlägg Var ute och fotade lite i Malmö-natten. Här är ett litet axplock.
SSicoMedlem sedan maj 20002 597 inlägg carl_x: Sissta bilden tycker jag blev cool. Synd att han blinkade vid filbytet bara :e
red: Jag börjar tycka det va rätt grymt att han blinkade faktiskt, det fick mig att titta en längre tid på bilden. (y)
PotetaMedlem sedan maj 20053 909 inläggJag tycker bild nr. 3 på kranarna är grymmast. Alla bilder är riktigt snygga, fast det känns som att nr.1 och 2 lutar lite.
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg .. är det bara jag eller har kvalitén på dagens bild ökat väsentligt det senaste året?
Ccarl_xMedlem sedan mars 20001 858 inlägg
Poteta skrev:
Jag tycker bild nr. 3 på kranarna är grymmast. Alla bilder är riktigt snygga, fast det känns som att nr.1 och 2 lutar lite.
Japp, bild 1 och 2 lutar lite, speciellt bild 2. Orkade inte fixa till det igår natt. :p
cayaMedlem sedan aug. 20051 448 inlägglänge sen jag postade nått...
så det är väl dags nu
utomhus i eftermiddagsljus, upplättningsblixt och tamron 90
ZaimanMedlem sedan dec. 20014 239 inläggMan är inte kaxig när man är liten och har magsjukan och feber.
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inlägg
caya skrev:
så det är väl dags nu
utomhus i eftermiddagsljus, upplättningsblixt och tamron 90
Vackra bilder! Speciellt den sista tyckte jag om mycket! :)
cayaMedlem sedan aug. 20051 448 inlägg
Vide skrev:
Vackra bilder! Speciellt den sista tyckte jag om mycket! :)
tack - det är också min favorit i serien... fler från samma session finns förstås i bloggen under bildbevis
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Händer
Någon av dessa ska ut i tidningen nästa vecka. Synd på naglarna bara...
ZaimanMedlem sedan dec. 20014 239 inläggFina bilder Silver som vanligt.
Jag gillar den med glaset bäst. Den andra känns lite tom.
AAuricMedlem sedan okt. 20071 082 inlägg vad menar du med naglarna?
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg
Zaiman skrev:
Fina bilder Silver som vanligt.
Jag gillar den med glaset bäst. Den andra känns lite tom.
Tack! Jag håller med om bilden med glaset men jag låter bildredigeraren välja. :)
Auric skrev:
vad menar du med naglarna?
Är det bara jag som ser de ovårdade naglarna? Ser lite... men det kanske passar in i artikeln som ska handla om personer som blivit illa behandlade på jobbet.
silfver skrev:
Tack! Jag håller med om bilden med glaset men jag låter bildredigeraren välja. :) Är det bara jag som ser de ovårdade naglarna? Ser lite... men det kanske passar in i artikeln som ska handla om personer som blivit illa behandlade på jobbet.
Hmm, det är nog bara du som ser... :p
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg
SimOnline skrev:
Hmm, det är nog bara du som ser... :p
Vilken tur! Syntes bättre i färg, jag lovar. ;)
silfver skrev:
Vilken tur! Syntes bättre i färg, jag lovar. ;)
Det jag ser är att dom har vita fläckar.