SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Jäklar vilka bilder ni har postat för augusti alltså! Det märks att folk börjar plåta lite mer på allvar än det var i Dagens bild för två år sen. :e
Nu kommer jag med lite semesterbilder... här är utsikten från min och tjejens balkong i Antibes, Frankrike:
PotetaMedlem sedan maj 20053 909 inläggEn cool kille (?) från Safariparken på Kolmården.
SurfarenMedlem sedan aug. 2003627 inläggSpontan parkour i Mälaren. :)
PotetaMedlem sedan maj 20053 909 inläggHehe, kul bild! Är det samma gubbe, alla tre?
SurfarenMedlem sedan aug. 2003627 inlägg
Poteta skrev:
Hehe, kul bild! Är det samma gubbe, alla tre?
Ja, det är jag alla tre. :)
En ganska gammal bild det här, men den är nyredigerad och jag tycker om den av någon anledning.
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg En ödla gömde sig i en sten vid poolen.
PotetaMedlem sedan maj 20053 909 inlägg
silfver skrev:
En ödla gömde sig i en sten vid poolen.
Snacka om kort skärpedjup! :o
Fin bild! (y)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg
Poteta skrev:
Snacka om kort skärpedjup! :o
Fin bild! (y)
Tack! Ljuset tillät mig inte att ha större skärpedjup, tyvärr. Hålan var mörk. :)
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggWheels Nats och Stlhm Cruising 2007
Här kommer bilder från ovanstående tillställning. Det var ju 30-års jubileum så det var nog extra mycket bilar och folk.
- Här har vi radat upp oss på Barkarby flygfält inför cruising in mot stan. Det var en skaplig rad med bilar, här syns bara en fjärdedel kanske. Hittade en Mustangpolare som står här bakom min bil. En exakt likadan fast GT-modellen.
- Här har vi då kommit in på sveavägen. Det var en väldig massa bilar och folk överallt! Skön stämning! Kolla grabbarna till vänster som puttar bilen.
- Här är lite senare, fick sällskap av en till bil, den limegröna. Vi var 8 pers i den och 6 pers i min bil! :bire
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Strata
Hon blev superglad för t-shirten! :e Den satt som gjutet.
CCarrocsMedlem sedan aug. 200628 inlägg En bild på sönerna i Radiobilarna på Liseberg igår.
Svårt med ljuset och farten...
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg Lite bilder från helgen :)
De tre första: Rydell&Quick
De två senare: Idol-Ola och Killen i BWO
(ursäktar för vattenstämpeln, men jag har suttit med bilderna i två dagar på raken för att få upp dem så fort som möjligt... har inte orkar göra speciella wF versioner...)
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggden sista var grymt häftig!
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggFlashlight
...nördvarning här! Idag fick jag min nya jobblampa. Den lilla där, Inova X1 med 2 W lysdiod på ett AA-batteri, bredvid min Gerber LX 3.0 med 3 W och tre AA. Det är coolt med lysdioder och jag ville fota just bara den...
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Alien!
I går, när jag gick ut från köket med en påse chips i handen så såg jag en svart fläck över vänster axel, i ögonvrån. Jag vände mig spontant för att kolla vad det är och jag fryser till is. Tre sekunder senare förstår jag att det är en vårtbitare - fråga mig inte hur den kom dit - som sitter på min köksdörr. Upp med kameran direkt och börja dokumentera...
Det värsta med hela händelsen är att jag förmodligen var mer rädd för honom än han var för mig. :P Kan de inte bitas? Kolla bild nr 2 liksom. ALIEN!!
PPMedlem sedan jan. 20012 204 inlägg
silfver skrev:
I går, när jag gick ut från köket med en påse chips i handen så såg jag en svart fläck över vänster axel, i ögonvrån. Jag vände mig spontant för att kolla vad det är och jag fryser till is. Tre sekunder senare förstår jag att det är en vårtbitare - fråga mig inte hur den kom dit - som sitter på min köksdörr. Upp med kameran direkt och börja dokumentera...
Det värsta med hela händelsen är att jag förmodligen var mer rädd för honom än han var för mig. :P Kan de inte bitas? Kolla bild nr 2 liksom. ALIEN!!
Hur är den andra bilden tagen? Sitter den på en glasskiva och du fotar genom?
Snygga färger!
PPMedlem sedan jan. 20012 204 inlägg Fortsätter med insektstemat och en skalbagge av något slag.
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg
P skrev:
Hur är den andra bilden tagen? Sitter den på en glasskiva och du fotar genom?
Snygga färger!
Tack. :) Jag fångade in vårtbitaren i en tillbringare i plast. Jag vågade inte släppa iväg den ifall den skulle få ryck och mörda mig. Så jag plåtade igenom plasten vilket inte blev jättebra på grund av reflektionerna.
P skrev:
Fortsätter med insektstemat och en skalbagge av något slag.
Ser ut som en kackerlacka, kanske?
Kryptemat. Någon som vet vad detta är för något?