webForumDet fria alternativet

Volkswagen Performance Tour -07

Fotografering

3 svar · 354 visningar · startad av JoakimE

Medlem sedan feb. 20003 257 inlägg
Frågan#1

Kör lite biltema ett tar här nu, lite drygt en månad gamla bilder vid det här laget, men inte riktigt haft något bra tillfälle att lägga upp dem förrens nu.. Dessa bilder är då alltså tagna när Volkswagens Performance Tour gästade Bilmetro i Falun den 2/6 iår.

Jag vill dessutom utfärda en varning över denna tråd, samtliga bilar som visas här är med klart hög leksaksvarning, och kan komma att allvarligt skada din plånbok! ;)

Vi börjar med lite Volkswagen EOS V6, med klart hög JA TACK!!! varning (ingen som vill skänka mig en!?)

Körde Jetta 2.0 TFSI direkt efter, kändes lite instängt..

Passat V6, skönt drag men motorn känns inte alls lika skoj som när den sitter i Golf R32

Polo GTI, vem hade kunnat tro att denna lilla plutt skulle ha så skönt motorljud, bludder!!

Och till sist ett försök till redigering..

Körde dessutom även Golf GT och framförallt, Golf R32, men av någon anledning har jag inte fixat till några bra bilder på dem ännu, får återkomma till det vid ett senare tillfälle.. Tills dess, kommentarer?

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

R32 är en riktigt potent liten rackare. :)
Snygga bilder :)

Medlem sedan nov. 20041 740 inlägg

EOS gjorde sig inte riktigt i vitt, men det är en trevlig bil.

Medlem sedan feb. 20003 257 inlägg

M.Cheraghi skrev:

R32 är en riktigt potent liten rackare. :)

Är väldigt böjd till att hålla med dig! Gjorde dundertabben att köra den först, snacka om att de andra bilarna kändes rätt meningslösa efteråt, då med det självklara undantaget av EOS som följde direkt efter ;) Ruskigt rolig bil, med alldeles för mycket kraft för vad som borde vara vettigt! :e

Gislaved skrev:

EOS gjorde sig inte riktigt i vitt, men det är en trevlig bil.

Skulle i vanliga fall hålla med dig där, men när man såg, och framförallt körde den i verkligheten så fungerade vitt faktiskt otroligt bra! :o Löjligt fin!

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)