Web-Tor skrev:
Remmen behöver man väl ändå inte beställa separat :q
Jadu.. Jag mailade faktiskt till Pixmania, där jag beställde kameran ifrån:
Hej
Tack för ditt mail.
Tyvärr framgår det inte i beskrivningen på Pixmanias hemsida hurvida det ingår en kamerarem eller inte. Vi har den informationen som finns på hemsidan.
Du kan alltid sända tillbaks produkten du beställt extra om det skulle visa sig att den ingår.
VH Pixmania
Så går det när det är en massa mellanhänder :e Men men, kan ju alltid använda den remmen som en flashig Mitella eller något sånt, eller helt sonika returnera den. Lite surt dock att dom inte hade nån aning själva. :l
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Förlåt att jag sabbade ditt inlägg M.Cheraghi. Har försökt rätta till det.
Vad jag skulle skriva: Du får en livrem till kameran. Punkt. ;)
silfver skrev:
Förlåt att jag sabbade ditt inlägg M.Cheraghi. Har försökt rätta till det.
Vad jag skulle skriva: Du får en livrem till kameran. Punkt. ;)
Sabbat mitt inlägg? Que? :q
Mjo, börjar bli en del som säger att livremmen ingår :e Får väl tro på Er och försöka komma på något vettigt att göra av reservremmen då :e Har jag tur är det olika färger, så kan jag variera mig eller något sådant.
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggLåg en rem i min kartong med.. Den är svart & det står Canon på den av nån mysko anledning... ;)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg
M.Cheraghi skrev:
Sabbat mitt inlägg? Que? :q
Mjo, börjar bli en del som säger att livremmen ingår :e Får väl tro på Er och försöka komma på något vettigt att göra av reservremmen då :e Har jag tur är det olika färger, så kan jag variera mig eller något sådant.
Jag råkade skriva mitt inlägg i ditt så ditt försvann (jag är moderator här :p) men jag lyckades återställa det. Men någon kanske hann se...
Du skulle ju kunna knyta ihop det andra bandet med det du får i kartongen så får du ett gigantiskt kameraband. För du var väl 2.20? :P
haha, 2.20.. menar du kroppen eller snoppen nu? *konfunderad* :e
Nu ligger iaf paketet på Arlanda och väntar på att jag ska dit och hämta skiten för jag pallar inte vänta tills på måndag :e
M.Cheraghi skrev:
Nu ligger iaf paketet på Arlanda och väntar på att jag ska dit och hämta skiten för jag pallar inte vänta tills på måndag :e
Lite trist att batteriet skall laddas 48h första gången.
PhorpherMedlem sedan feb. 20002 300 inlägg
M.Cheraghi skrev:
Och min 30D ligger på stockholm södra... Inför helgpost! :x
KrikoMedlem sedan dec. 2006382 inlägg
Nicrosoft skrev:
Lite trist att batteriet skall laddas 48h första gången.
Jag köpte min på Visanta för €695. Försäljaren där menade att 8h räckte. Så det körde jag på. Har inte någon dålig batteritid.
Och ja, en rem ingår. En svart liten fin sak med texten "Canon" på ena sidan och "EOS Digital" på andra sidan. =)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Eftersom batterierna är gjorda på lithium-joner så behöver man bara ladda dem tills de blir fulladdade (cirka 40 minuter), egentligen inte ens tills de är fulladdade. Batterierna saknar minne - därför kan man ladda dem hur man vill. Det brukar även finnas lite juice kvar i dem när man får kameran första dagen så man kan pröva lite direkt. :)
retades bara med m.cherargi men han märkte det inte. :)
KrikoMedlem sedan dec. 2006382 inläggLedsen att min bristande intelligens sabbade för dig, Nicro :P