Lite meckigt att kasta macka med kameran beredd...
Dagens Bild Juni 2007
217 svar · 11 372 visningar · startad av Surfaren · sida 9 av 11
Frågan, av Surfaren
Ny månad, igen...
Läs frågan i sin helhet →Mycket nöjd med bilden!
Har precis varit på Universeum i Göteborg med min nya (ny för mig iaf) Canon 30D. Är hyfsat nöjd med resultatet, man kan inte förvänta sig mer med ISO 1600 och slutartid på 1/10 som i första bilden...
1. Tjockis
2. Jag hittade Nemo!
3. Nu vet jag hur man gör i rymden. När man sätter sig på toan startar det en fläkt som suger in "det" i hålet.
4. Ett självporträtt blev det också. :e
Poteta skrev:
Har precis varit på Universeum i Göteborg med min nya (ny för mig iaf) Canon 30D. Är hyfsat nöjd med resultatet, man kan inte förvänta sig mer med ISO 1600 och slutartid på 1/10 som i första bilden...
1. Tjockis
2. Jag hittade Nemo!
3. Nu vet jag hur man gör i rymden. När man sätter sig på toan startar det en fläkt som suger in "det" i hålet.
4. Ett självporträtt blev det också. :e
Nr. 2 såg jag i Thailand i vintras. Dom är så söta
Nr. 1 Just en sådan här haj fanns inte där som tur var. Såg dock andra hajar runt 1 meter långa.
Nr.4 Du har längre ben än mig ;)
Midsommar med Elvis?
Mjau
Titta dom flyger
Måttband
Staffans Snake Bite
Det här är ingen bild jag är särskilt nöjd över, estetiskt sett. Men jag bara kände att jag måste dela med mig av Staffans specialdrink. En Snake Bite. Glöm inte att krydda med en sax! Den är pricken över i.
Grillmästaren
En kotte kom förbi idag. :)
silfver skrev:
Det här är ingen bild jag är särskilt nöjd över, estetiskt sett. Men jag bara kände att jag måste dela med mig av Staffans specialdrink. En Snake Bite. Glöm inte att krydda med en sax! Den är pricken över i.
Visst är det en "drink" från Oz, hälften cider och hälften öl? Tycker mig känna igen namnet.
fidler skrev:
En kotte kom förbi idag. :)
Haha, en riktig fotomodellskotte, snyggt fångat! :D
Poteta skrev:
Visst är det en "drink" från Oz, hälften cider och hälften öl? Tycker mig känna igen namnet.
Ja, men min polare lärde den sig från sina engelska polare. De gör den väl där också. :) 49 % Strongbow, 49 % Stella Artois, och lite svartvinbärskoncentrat på det. :)
The Poodles, Söderbärke midsommardagen.
Full fotograf med EOS 400D & kitoptik.
Var ute och rastade kameran för första gången på _länge_.
Bire skrev:
Själv spelade jag i Norrbärke dagen innan. Dock lite mera folkligt än pudlarna... :e
Bire skrev:
Snyggt!
Hade inte gjort det bättre själv nykter. :OO
Smultronstället
Sjösättning av båt i Storsjön! :D
Min granne Micke som var jäkligt avis är bakom kameran ;)