Fotade månförmörkelsen ikväll.
Bilderna blev dock inte så bra :l
Dagens Bild Mars 2007
205 svar · 10 565 visningar · startad av Surfaren · sida 2 av 11
Frågan, av Surfaren
Är det bara jag som märker när det blir ny månad? :) Glafsfjorden, en bit väster om Arvika:
Läs frågan i sin helhet →silfver skrev:
Ifall du inte har något att visa upp kanske du kan låta någon som har det starta tråden? ;)
Hemsk ovana jag har - först starta tråden, sen jaga bilder. ;)
Nå, här kommer en bild på en smått utbränd bakgård i Arvika:
Idag var det alla möjliga flygmaskiner uppe över järvafältet.
Den här hade en propeller på ryggen..... :P
Ah äntligen var solen framme! Varit en bristvara den senaste tiden.
Knäppte några bilder i jakten på vårtecken :bire
Jag fick en dålig ide som jag måste förbättra, men kul är den!
jofawe skrev:
Hehe kul idé....
Och här är ännu en flygmaskin från gårdagens promenad...
Stadsparken
Äntligen får jag komma med ett bidrag! Har varit alldeles för länge sedan. Här är en bild på en get som nosar på Alexandras hand. Som förövrigt är i färg och resten i svartvitt/sepia-liknande. :)
åsså ännu en flygmaskin från i söndags
gillar verkligen mitt Minolta 75-300
ett klart underskattat budgetobjektiv
som jag köpte beg i nyskick för en tusing....
ajajaj damm på sensorn ser jag nu uppe till vänster
Idag fick jag blommor och choklad av min älskling (med blomsterbud), lite i förskott före min födelsedag. :) :f :f
(riktigt kass bild men det är inte det som är grejen just nu... :P)
Operahuset från en lite ovanlig vinkel. Insidan :)
Alexandra
Jämte getterna betar ju lamorna, här är en bild på Alexandra. :OO
Nä, nu var jag elak. Hon är ju sååå söt. :f
jofawe skrev:
Du var inte så berusad i fredags tyckte jag !! Iofs inte jag heller.. Men kul o träffa dig igen! Måste vi göra oftare !
En morgonbild från Landsort.
acka skrev:
Fotade månförmörkelsen ikväll.
Bilderna blev dock inte så bra :l
det var inte lätt att få det bra nej, din första bild där var lite ball. Fast det verkar som du brusreducerat för lite för mycket :)
Trodde det skulle komma upp massor med månfoton nu... :) jaja... här kommer mina iaf... tog bara när det var total förmörkelse, borde ha tagit lite annars, men men... det händer ju igen nästa år så... :)
En lysande bild. :)
Danny skrev:
Trodde det skulle komma upp massor med månfoton nu... :) jaja... här kommer mina iaf... tog bara när det var total förmörkelse, borde ha tagit lite annars, men men... det händer ju igen nästa år så... :)
Snyggt Danny!
Kände att jag saknade S3:an när jag skulle ta på månen, handhållet med lite alkohol i båda benen...
jofawe skrev:
Kände att jag saknade S3:an när jag skulle ta på månen, handhållet med lite alkohol i båda benen...
om du har alkohol i båda benen så ställ dig på ett ben och skaka med det andra så kanske det går :)
En kille på jobbet som skär med plasma. Det kan skära igenom tjockt stål som om det vore smör. Här på bilden är lite lägereldskänsla tycker jag, fattas bara att några skulle sitta på stolarna där och grilla korv :)