Håller med Web-Tor, kan ju vara nästan vad som helst. I ditt fall silfver skulle jag nog faktiskt undvika standardbilder som lime och maträtter och ta något som känns mer eget (för vill du verkligen höra något i stil med "IKEA eller?" ;) ). Något som besökaren lägger märke till. Har själv hängt upp lite saker i lägenheten som jag själv tagit, där den här är ett klockrent samtalsämne. ;)
Sjävklart kan man ha vad som helst... men jag vill gärna ha något man kan förknippa med matlagning. Något som ger inspiration... typ. :)
Risken finns att jag i stället blir äcklad ifall jag har glass med sill - tyvärr. Känns så i alla fall. :e Men en timjankvist vore nice!
En schysst bild på ett BigMac&Co kan ju aldrig vara fel och ha på väggen §e
Annars så tror jag att man kan ha vad som helst, kanske något fjällmotiv på en nyfångad röding eller nåt, brukar vara fina färger ifrån fjällvärlden samt har anknytning till köket. Dryden kanske har något ifrån Östersund med omnejd, väldigt fin natur däruppe.
En schysst bild på ett BigMac&Co kan ju aldrig vara fel och ha på väggen §e
Annars så tror jag att man kan ha vad som helst, kanske något fjällmotiv på en nyfångad röding eller nåt, brukar vara fina färger ifrån fjällvärlden samt har anknytning till köket. Dryden kanske har något ifrån Östersund med omnejd, väldigt fin natur däruppe.
JAg skulle ha testat med en bild med en massa olika pastasorter ev. med tillhörande namn eller bara helt vilt ihopblandade.
Eller varför inte, fota ett gäng potatis eller olika rotfrukter.