Gillar! :)
Bilden med bussen känns som att den vore 50 år gammal (om det inte vore för lastbilen i bakgrunden.)
14 svar · 946 visningar · startad av Lindström
Var ute i snöovädrat för några dagarsen och knäppte väl en 10 tal bilder, men utav dom tio så blev det bara två som var något att visa upp.
Inget märkvärdigt i sig, men jag ville bara dela med mig.

Bilden med bussen känns som att den vore 50 år gammal (om det inte vore för lastbilen i bakgrunden.)
@nders skrev:
Roligt att höra. :)
Jo, jag har fått höra utav andra precis som du säger, att dom ser äldre ut än vad dom är.
Om du redigerar bort lastbilen på den första bilden är det inte lätt att se att den är från 2007.
Web-Tor skrev:
Om du redigerar bort lastbilen på den första bilden är det inte lätt att se att den är från 2007.
Ska ut imorron fredag och se om bussen står kvar. Med förhoppningar om att det inte finns någonting som stör den här gången.
Men jo då, bilden blev klart godkänd. :)
Bussbilden var riktigt bra! Som sagt, den hade blivit ännnu bättre utan lastbilen men den är riktigt fin nu också.
Gein skrev:
Bussbilden var riktigt bra! Som sagt, den hade blivit ännnu bättre utan lastbilen men den är riktigt fin nu också.
Tackar så mycket. :)
Jo, får hoppas på att bussen är kvar imorron fredag för lite mer uppdaterade bildmatrial.
Hoppas det snöar då med för det bidrar rätt mycket!
Gein skrev:
Hoppas det snöar då med för det bidrar rätt mycket!
Ja, man får hoppas på det bästa helt enkelt. Ju mer nederbörd, ju bättre.
Snygg svärta i bilderna. Och jag säger väl som de andra, det var den första bilden som tilltalade mig. :)
Glöm inte att låta kameran ligga kvar i väskan några timmar när du tar in den från kylan. :)
Aww, här trodde jag att någon tagit bilder av gamla hemtrakten. Men inte!
Men håller med resten av kören, första bilden var snygg. Ta bara och redigera bort lastbilen så blir den ännu bättre!
silfver skrev:
Snygg svärta i bilderna. Och jag säger väl som de andra, det var den första bilden som tilltalade mig. :)
Glöm inte att låta kameran ligga kvar i väskan några timmar när du tar in den från kylan. :)
Jag har ingen väska, än så länge. Jag letar efter någon lämplig. Tycker att dom som finns i dag är i klumpigaste laget. Lite som att konka på en skolåda. :l
Har ju två kameror som jag använder mig utav. Det är ju Nikons CoolPix 4600 och Nikon D50n. CoolPixen är ju så pass liten så den slinker ju ner i innefickan på rocken. Men värre med D50n. Den blir den ju man tar då man vet med sig att man ska ut och fota rent allmänt. Men annars, till 70 procent av dom bilder man tar, det blir med Coolpixen.
Men jag får tacka så mycket för responsen. :)
Syd: Tackar så mycket.
Å satan i gatan vilken läckerbit.
Den där skulle jag redigera och göra en förstoring av och hänga upp i sovrummet :p
Kan inte annat än hålla med. Har inte sett bilderna förut men den första är riktigt bra!
Klura & Poteta: Tack o bock. Roligt att höra.