Dagens Bild December 2006
167 svar · 12 245 visningar · startad av Gardell · sida 9 av 9
Frågan, av Gardell
Ny månad, ny tråd - och inte vilken månad som helst, utan äntligen dags för den bästa vintermånaden (även om kyla och snö lyser med sin frånvaro) i mitt tycke. Igen! :) Inleder således årets sista månad med årets roligaste fotouppdrag - halva Millencolin! :) God jul i förskott! :bire
Läs frågan i sin helhet →silop skrev:
..men nu är det väl januari :L
Murphys lag säger ju att "om något går att göra fel så kommer någon att förr eller senare göra detta fel"...eller nåt åt det hållet i alla fall...
Det är inte första gången jag postar fel kan jag säga. :OO
RobbanKBA skrev:
Vilken snygg bild, skulle gärna vilja uppleva Norrskenet, men här nere ser man bara ljusen över städerna! Håller det på hela kvällarna under vintern?
Inte varje natt, och väldigt sällan det blir så här mäktigt. Har lite att göra med aktiviteten där ute och det måste ju vara hyggligt väder om man ska se något också. :)
december... ;)
Danny skrev:
december... ;)
Är det inte lämpligt att diskutera decembers bilder i decembertråden Danny? :OO ;)
Winterlord skrev:
Är det inte lämpligt att diskutera decembers bilder i decembertråden Danny? :OO ;)
Han pikade mig lite, jag plockade nyss bort min senaste bild härifrån och la den i rätt månadstråd. :OO
Fia skrev:
Han pikade mig lite, jag plockade nyss bort min senaste bild härifrån och la den i rätt månadstråd. :OO
Och där ser man hur bra allting blir när man flyttar/raderar inlägg i trådar. :l
Men sure...carry on.