Bröderna Nilsson, som jag tyckte var så goa.
Dagens Bild December 2006
167 svar · 12 241 visningar · startad av Gardell · sida 8 av 9
Frågan, av Gardell
Ny månad, ny tråd - och inte vilken månad som helst, utan äntligen dags för den bästa vintermånaden (även om kyla och snö lyser med sin frånvaro) i mitt tycke. Igen! :) Inleder således årets sista månad med årets roligaste fotouppdrag - halva Millencolin! :) God jul i förskott! :bire
Läs frågan i sin helhet →Jag föredrar skinka från gris. :)
Skulle ha varit bättre om personen i fråga hade fått ett ess istället för klöver åtta men vad ska man göra? ;)
Fick mitt Ps2 idag + en chokladask från Anthon Berg*.
Fort gick det också, annars brukar man aldrig få hjälp i den fysiska butiken.
* Sen julklapp eller?
Nån annans julklapp...
Misslyckad bild som blev lyckad... det enda jag gjort är att förminska den :)
För att passa på att få med en bild tagen i december.
En båt kommer lastad...
Otroligt vacker bild Klös!
December kan ha sina ljusa sidor...
Surfaren skrev:
December kan ha sina ljusa sidor...
Inte för att det är en ljus bild, men bra komposition och ljuset ligger rätt.
När man passerar ekvatorn första gången sjövägen ska man döpas av Neptun och han drottning. Min fru har påpassligt placerat sig mellan dem.
Dopet bestod i att bli målad med fingerfärg och sedan att åka vattenrushbana ned till bassäng för att bli ren.
silop skrev:
När man passerar ekvatorn första gången sjövägen ska man döpas av Neptun och han drottning. Min fru har påpassligt placerat sig mellan dem.
Dopet bestod i att bli målad med fingerfärg och sedan att åka vattenrushbana ned till bassäng för att bli ren.
Neptuns drottning ser verkligen glad ut ;)
LenaMarie skrev:
Neptuns drottning ser verkligen glad ut ;)
Nej hon var inte glad för hon höll på att bli målad också för man såg inte att hon var drottning förrän hon fått kronan på sig :L
Personligen tycker jag man borde ta bort allt som heter nyårsfirande men man kan ju ändå passa på att ta bilder. :)
Stiligt, flat-eric! :) Härligt fönsterljus (antar jag ;)).
Lilla Dantefjant i skogen idag
Dryden skrev:
Midnattens norrsken!
Vilken snygg bild, skulle gärna vilja uppleva Norrskenet, men här nere ser man bara ljusen över städerna! Håller det på hela kvällarna under vintern?