FiaMedlem sedan apr. 20042 994 inlägg
bruphoto skrev:
Nån som vet vad sjutton det är som blommar?? Jag kan inte påminna mig att jag sett dessa röda blommor förut.
Efter lite grävande på nätet så gissar jag på att de röda blommorna är någon slags prydnadsapel, kanske "purpurapel". De gula blommorna är renfana. :)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggHade en liten fotosession igår.
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inläggSkönt att se att du har dimmljusen på. (y)
bruphoto skrev:
Nån som vet vad sjutton det är som blommar?? Jag kan inte påminna mig att jag sett dessa röda blommor förut.
Menar du att dessa blommar NU :q annat väder är det här
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg En kula å min underbara brorson Noah som av någon anledning ville leka med min kamera..
Ja, faktiskt. De blommar nu. Ur led är om inte tiden så i vart fall årsiden :) Jag trodde först det var något skräp, men sen såg jag att det var röda blommor.
Här är ett par bilder till av dem plus en nattvy jag tog i natt.
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggNattfoto från Elineberg, snyggt. Var är blommorna ifrån då?
Nattbilden är från Elineberg. Blommorna är fotograferade på Närlunda.
Var på ett skumt ställe utanför Hbg idag. Skall dit fler gånger med hjälm, stativ och sällskap. :)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg jofawe: Bilden på din brorson var riktigt skön! Snyggt fångat. :)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Bror igen
Min brorsa hittade en intressant bok på julafton. :e
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg Tack silfver, bara för det slänger jag med några till på den lille busen ;)
Bilden på slutet är vädret här i växjö på julafton kl 13 ungefär..
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg Lääääskigt ställe där Nicrosoft .. huuuga!
Mycket god skinka, tills jag såg var den kom ifrån.