Frågan 21 okt. 2006 17:12 #1 Tänkte beställa en förstoring som present till syrran. Ni behöver inte vara snälla, jag vill ju att det skall vara bra.
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Tycker inte alls det ser verkligt ut. Ljuset är helt fel och du borde varit mycket nogare när du klippte ut dem. Fixa ljuset, på med lite blur bakom dom, lite skärpa på dem och visa sen.
Quid Medlem sedan juni 2000 6 022 inlägg Håller med, det ser verkligen inklippt ut.
Ser en kraftig miss nu.. Håret är inte lätt att få bra. Någon särskild del som ser extra illa ut om vi håller oss till friläggningen.
Lasse H Medlem sedan aug. 2005 1 506 inlägg Hmm, symboliken med mörka moln över ett nygift par, njaee...
Lasse H skrev:
Hmm, symboliken med mörka moln över ett nygift par, njaee...
Hehe, så långt har jag inte tänkt... Kanske skall flytta på dem så att man ser solen bakom :)
testa och gör allt i svart/vitt och bara blommorna i färg och kanske inte ha paret precis i mitten, bara en idé
LenaMarie skrev:
testa och gör allt i svart/vitt och bara blommorna i färg och kanske inte ha paret precis i mitten, bara en idé
Funderade oxå på svart-vitt just för att bli av med problemet med färgtonerna.
Mulle Medlem sedan apr. 2006 99 inlägg
Nicrosoft skrev:
bättre eller sämre?
Inte stor skillnad.Varför denna mörka bakgrund? :q
Kvällens sista..
Var nog inte så bra idé,för mycket vin och för lite kunskap :)
Mulle skrev:
Inte stor skillnad.Varför denna mörka bakgrund? :q
Det är väl skillnad på färgtonen? Tyckte att bakgrunden skulle passa men jag hade nog fel. :)
Quid Medlem sedan juni 2000 6 022 inlägg du kan ju göra en sökning på sunset på google bilder så hittade du ju massa fina bilder :)
A aasah Medlem sedan mars 2003 4 471 inlägg
Quid skrev:
du kan ju göra en sökning på sunset på google bilder så hittade du ju massa fina bilder :)
Visst, men långt ifrån alla den hittar är fria bilder som man har rätt att använda utan vidare!
Lasp Medlem sedan juli 2000 12 978 inlägg Nej . Ner med molnen och horisonten.
Det är en bra bild på paret, men de mörka molnen gör att det ser tungt ut.
Jag beställde en kopia på crimsson så får jag se hur det ser ut. Är ju bara att slänga om det är skit. Får ta en annan bakgrund som är mer förlåtande för montage.
Kanten på paret är på tok för skarp mot bakgrunden. Så skulle det aldrig bli på ett "riktigt" kort.