...idag blev det rönnbärsfoton! :)
Dagens Bild Oktober 2006
308 svar · 17 508 visningar · startad av Surfaren · sida 8 av 16
Frågan, av Surfaren
Yes. Ny månad, nya bilder... Hösten är på väg... (Hoppas nu att jag inte lagt in denna förut.)
Läs frågan i sin helhet →Var ute ett par timmar idag i det fina vädret och fottade lite. Kom hem och satte mig förväntansfullt framför datorn. Döm av min förvåning när tre timmars fottande uppenbarligen hade resulterat i ett TOMT cf kort :e
Ingen aning vad som hänt men måste ha kommit åt fel knappar när kameran låg i väskan. Tur det finns program som Easy recovery PRO som kan hjälpa till :)
Går det inte att helt spärra möjligheten att radera alla? (EOS 350)
Fortsätter med mina fågelkort. Dagens fångst ... till slut :)
jonne skrev:
Råkade gå förbi ett träd idag som det surrade om. Satt ett tiotal av dessa små krabater och lapade i sig det sista av årets värme.
Tror dom heter Allmän ängstrollslända.
Morga, var annars... :)
Höst från ovan. :)
MatsJ: Var det du som byggde ett flygplan att fota med eller minns jag fel?
Dryden: Jätterätt! http://www.webforum.nu/showthread.php?p=1229862#post1229862
...och då gissar jag att det är med den du har tagit bilden? Äckligt nice, skulle också vilja ha ett sånt plan och fota med. :)
Haha, jag har åkt förbi här flera hundra gånger på väg ut till båten. Fast då fanns inte "monumentet" med bilen där... Kan ha varit någon som fyllde år eller nåt.
Dryden: Jodå, visst är det så. Och om du vill ha ett - köp ett! Det är inte så jättekomplicerat. :)
Första fotot idag 10:41 sista 15:56, ca 200 bilder, 5 mil med bilen, tre smakprov:
...idag sprang jag på daggdroppar som låg på nåt sorts skydd för gräsmattan el motsv...
Med det underbart vackra höstvädret som var idag var man ju bara tvungen att ta kameran och bege sig ut...
Bilderna är tagna vid Ulriksdals Slott, Solna.
Klös skrev:
Första fotot idag 10:41 sista 15:56, ca 200 bilder, 5 mil med bilen, tre smakprov:
Hehe; en pinne, en glesbygdsmotorväg och en företagslogga - bra blandning av bilder :D
Gillar motorvägen!
Lingonriset, var det för mörkt att köra utan blixt? Natur blir bläää med blixt...
/edit
Danny skrev:
...idag sprang jag på daggdroppar som låg på nåt sorts skydd för gräsmattan el motsv...
Sweeet! (y)
Väldigt snygg andbild där! Tufft med det blåvita i bakgrunden också.
jag hittade också lite dagg idag...