Vide skrev:
Dimman låg tät över staden så jag åkte upp på berget, här var en utsiktsplats.
Snygg bild!
308 svar · 17 514 visningar · startad av Surfaren · sida 7 av 16
Yes. Ny månad, nya bilder... Hösten är på väg... (Hoppas nu att jag inte lagt in denna förut.)
Läs frågan i sin helhet →Vide skrev:
Dimman låg tät över staden så jag åkte upp på berget, här var en utsiktsplats.
Snygg bild!
Hittade en bild på min föredetta flickvän.. taget 2002 med min Canon Ixus v2.
Har dock fräshat upp det lite idag, därför är det dagens bild!
Gårdagens morgondis i motljus.
Idag slog vår näckros ut i solskenet.
...trodde jag såg dubbelt när jag skulle hem igår efter jobbet :) ...visst är det vackert... ;) ...fast den bakre är såklart snyggast, den som tycker något annat får stryk!
/red: jag fick en annan bra idé att bara ta halvorna, blev väl lite ballt...
Danny/ skrev:
red: jag fick en annan bra idé att bara ta halvorna, blev väl lite ballt...
Mycket bättre (y)
Hittade ett märkligt ställe utanför Ryd idag. :) Skall bli fler besök med lite bättre tid framöver.
silop skrev:
Mycket bättre (y)
tack! ja visst blev det lite bättre estetik liksom :) tyvärr hade jag bara mobilen och det gick inte att göra bilden mycket större än sådär om man ville ha bra kvalitet :( jaja, bättre med en bild än ingen alls :)
Danny skrev:
...trodde jag såg dubbelt när jag skulle hem igår efter jobbet :) ...visst är det vackert... ;) ...fast den bakre är såklart snyggast, den som tycker något annat får stryk!
/red: jag fick en annan bra idé att bara ta halvorna, blev väl lite ballt...
Ge mig stryk! :bire
Nicrosoft skrev:
Hittade ett märkligt ställe utanför Ryd idag. :) Skall bli fler besök med lite bättre tid framöver.
Ja där finns det mycket skrot att fota. :) Och lite kul att gå runt och titta också. Synd att det blivit vandaliserat, bara...
Nicrosoft skrev:
Härlig bild på bilarna! (y)
jag ska också ut till ryds bilkyrkogård nåndag nu i höst..
Varit en skön dag med 16 graders värme o härliga färger ute i skogen. Nu var den dock på väg ner. Men då det går rätt fort får man vara utan stativ så lite småsuddigt blev det.
Råkade gå förbi ett träd idag som det surrade om. Satt ett tiotal av dessa små krabater och lapade i sig det sista av årets värme.
Lite mer skrot.