webForumDet fria alternativet

Gruppbeställning av Canon EOS350D!

Fotografering

7 svar · 483 visningar · startad av Potiov

Medlem sedan okt. 200324 inlägg
Frågan#1

Redigerat med anledning av webForums regler §2.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Mr. N. alternativt forumledare@webforum.nu.

Mr. N.
Moderator, webForum

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Varför ger det här mig väldigt skumma vibbar? Nej. Jag lägger hellre 7 195 SEK på en med garanti.

Medlem sedan okt. 200324 inlägg

Tja, det är ju helt upp till dig :)
Han hävdar att kvitto och ett års produktgaranti ingår iaf.

MVH
Pelle

Medlem sedan mars 20062 194 inlägg

ja känns onekligen skumt.. men fan... är det seriöst så är det billit!

Medlem sedan sep. 20067 inlägg

Så erbjudandet är att en okänt person från en okänd plats skickar ett paket med okänt innehåll, som man hoppas är en Canon 350D, för endast 5595kr? (n)

Om det gick att ordna så att man betalade öga mot öga så skulle det helt klart vara en bra deal..

Edit* tillbehör? (Ingår zoomobjektiv?), meny/manualspråk?, bor han som håller i det hela i närheten av stockholm?

Medlem sedan maj 20053 909 inlägg

onlytobbe skrev:

Så erbjudandet är att en okänt person från en okänd plats skickar ett paket med okänt innehåll, som man hoppas är en Canon 350D, för endast 5595kr? (n)

LOL! :e
Jag hade nog aktat mig väldigt noga om det inte gick att se kameran innan man betalade, det är många som blir lurade... (n)
Personen kan ju skicka en tegelsten, du måste betala innan du öppnar paketet.

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

prisskillnaden e alltså ca 1500:-
och när man blir lurad på kameran så förlorar man alltså 5500:-

undrar vad man skulle valt, Köpt den säkert genom en affär eller genom en privatperson på nätet som säger att han har goda kontakter med utlandet, Och sen som låter sina "kompisar" sprida ryktet på olika forum för att locka folk...

Personligen så väljer jag nog att köpa den på det säkra sättet...

Men tala gärna om ifall någon chansar att betala 5500:- och säg gärna hur det gick...

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

För det första så känns det som de flesta säger väldigt skumt och om det är något djävulskap med det här så vill jag inte att folk ska trilla dit bara för att de följt en länk på webForum.
För det andra så bryter tråden mot §2.
Således stängs tråden.

/Mr. N.

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
123 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)