Ja jag har hittat någon annonssida till men inte så många så har du förslag eller ngn annan är ni mer än välkomna!
Tradera känns osäkert, eller är jag bara löjlig???
Har ingen erfarenhet av den sidan och typen av försäljning...
Tradera känns osäkert, eller är jag bara löjlig???
Jag har genomfört hundratals affärer på Tradera och det är inte osäkrare än någon annan nätförsäljning. Som utropspris sätter du det minsta du vill ha för kameran. Har du tur finns det flera personer som är villiga att betala mer och då stiger priset. Förblir kameran osåld kostar det 1 krona. ;)
Du ska kräva betalning i förskott (eller direkt i handen) så tar du inte några risker.
Jag lade ut min kamera på Tradera, inget vrakpris, men ett pris jag tyckte det var värt, sedan satte jag ett "köp-nu-pris" som låg 500 kronor över, hittade en som slog till på det. Men sedan visste jag inte hur vi skulle göra med betalning för jag hade aldrig provat Tradera, men han föreslog att han kommer och tittar på kameran och betalar cash... så det gjorde vi och det fungerade kanon! :)
men grattis! :) härligt... göra bra affärer är alltid kul, för mig betyder det att båda blir nöjda. Min kamera kom till en som verkligen ville ha en sådan, och jag hade säkert kunnat få mer för den. Men han ville ha den och den fick nytt liv och används säkert flitigt idag. Visst är det härligt att känna så. Annars hade den legat och skräpat i garderoben, alternativt blivit såld till morsan som tar foto någon gång per år bara och ändå inte behöver så avancerad modell :)
Så... din kamera fick ett nytt liv, det var det jag ville säga :bire
ps. glöm inte att markera lämpligt inlägg som svar
277 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25