PPatrikMedlem sedan maj 2000158 inlägg När alla bidrag är inskickade denna månaden så kan ni väl skicka den informationen till mig, samt en länk till den tråden där ni vill ha omröstningen. Om allt fungerar bra så kan vi ju se nästa månad om vi kan sätta upp så att ni själva kan ordna omröstningen.
Skicka det till admin@webforum.nu
RRifflesMedlem sedan juni 2000974 inlägg http://www.webforum.nu/showthread.php?t=148562
Det är tråden som bilderna hamnar i.
Alla bidrag finns i tråden efter den 15:e varje månad.
Mr N fixar så att bidragen ligger ute.
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Det låter bra att det kan fixas med en omröstning! Det ser jag fram emot. Hoppas bara jag hinner fixa ett bidrag. :)
RRifflesMedlem sedan juni 2000974 inlägg Hur är det nu? Har det kommit in nåt bidrag än?
Hur ska vi ha det? Ska vi lägga ut bidrag när de kommer in eller ska Mr N hålla på dem tills tiden har gått ut och sedan lägga ut dem?
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg
silfver skrev:
Det låter bra att det kan fixas med en omröstning! Det ser jag fram emot. Hoppas bara jag hinner fixa ett bidrag. :)
...ja... det är väl därför det dröjer med bidragspostningen!? ...för att lösa det där med pollen.
Hoppas också att jag hinner få fram ett. Var ju inte lättaste temat :) ...lite tid har jag också.
Till nästa gång kanske man kunde ha 3 veckor på sig. Och sedan på fjärde veckan sker omröstning. Det borde ju gå rätt fort med röstningen i alla fall. Kanske blir tajt med tid för det administrativa då iofs. Också måste ju vinnaren komma på ett tema tills nästa månad också ska det skapas ny tråd och allt. Jaja... det är spännande detta iaf... :)
blåjeansMedlem sedan sep. 2005849 inlägg
Riffles skrev:
Hur är det nu? Har det kommit in nåt bidrag än?
Hur ska vi ha det? Ska vi lägga ut bidrag när de kommer in eller ska Mr N hålla på dem tills tiden har gått ut och sedan lägga ut dem?
Med risk för att ni tröttnar på mig :OO så tycker jag det bästa är att alla bidrag läggs ut samtidigt, när tiden har gått ut. Himla trist annars.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggDet vore lite utmaning då... isf kan man inte få inspiration eller rent av planka någon annan :)
RRifflesMedlem sedan juni 2000974 inlägg Jag tycker också att vi väntar med att lägga ut alla bidrag.
Så är det ju i andra fototävlingar.
PotetaMedlem sedan maj 20053 909 inläggSamma här. Alla bidrag borde visas samtidigt.
Om man inte ser hur andra har röstat så vore det också bra. Annars kanske man baserar sin röst på hur nära "konkurenten" är...
Alltså, det är ju inte så att man vinner en ny kamera, 20 000 i kontanter eller så utan tävlingen är mest på skoj och ett kul inslag, kanske en utmaning samt en smula kreativitet inblandat för att skapa en bra bild på givet område.
Ta det för vad det är...
RRifflesMedlem sedan juni 2000974 inlägg Jodå! Jag väntar på en ny kamera + 20.000:- rakt in på banken! :e
Då får du nog vänta... :bire
JJerpaMedlem sedan feb. 20032 532 inlägg Jag vill också att alla bidarg ska visas samtidigt.