silfver skrev:
I går kväll, precis innan spöktimmen, så var jag ute och gick i kyrkogården. Det kändes lite konstigt att vara där helt ensam mitt i natten faktiskt, men vackert är det!
Najs! Östra kyrkogården?
243 svar · 14 617 visningar · startad av Lasp · sida 4 av 13
Får man börja juli med en bild osorterade sommarblomster! :OO
Läs frågan i sin helhet →silfver skrev:
I går kväll, precis innan spöktimmen, så var jag ute och gick i kyrkogården. Det kändes lite konstigt att vara där helt ensam mitt i natten faktiskt, men vackert är det!
Najs! Östra kyrkogården?
Frövifors pappersbruk.
Industrier kan tydligen vara både vackra och nyttiga. Tack för den SimOnline.
:stefan: skrev:
Najs! Östra kyrkogården?
Tackar! :) Vet inte vad den heter... kanske? Den vid Rocksjön, vid Linnéparken. :)
Åkte ner till Göteborg en sväng ikväll och passade på att stanna vid Angeredsbron över E6:an och 45:an. Tog stativet med mig såklart och förevigade trafiken på motorvägen nedanför. Tyvärr (?) blir ju billjusen fram starkare än baklyktorna, vilket gör effekten lite märklig för det var nästan lika mycket trafik på väg in mot stan. Och då har ni säkert också förstått att det är i sydlig riktning jag fotat. :)
Jag gillar färggranna larver. :)
En för mig okänd blomma.
Tri-X, EOS 30 - Sigma 150mm Macro
Hittade den snygga lapp på jobbet!

Jag var ute och fiskade kräftor i Hunnebostrand. Detta är dagens fångst.
Ser fram emot att du ska äta upp allt det där nu.. :e
Gahh, inget objektiv än (abstinens) men en bild på våran Cornish Rex; Keso
Envisas med sv/v. :)
En grässtjärnblomma.
EOS 30, tri-x, Sigma 150 mm Macro
En kull med 12 st blåmesungar. De får stora kullar, ibland upp till 18 ungar. Mycket att mata!
silfver skrev:
Tackar! :) Vet inte vad den heter... kanske? Den vid Rocksjön, vid Linnéparken. :)
Linnéparken, var ligger den?
Östra Kyrkogården är den i Liljeholmparken, den som har en muslimsk del längst österut mot Huskvarna.
:stefan: skrev:
Linnéparken, var ligger den?
Östra Kyrkogården är den i Liljeholmparken, den som har en muslimsk del längst österut mot Huskvarna.
Ja, ursäkta mig. Det är den parken jag menar. :r :)
Har varit i Halmstad över helgen och knäppte lite bra kort som jag kommer posta här emellanåt.
Börjar lite lätt ;)
jofawe skrev:
Har varit i Halmstad över helgen och knäppte lite bra kort som jag kommer posta här emellanåt.
Börjar lite lätt ;)
Riktigt skönt djup i den sista bilden :P
Lasse H skrev:
Riktigt skönt djup i den sista bilden :P
Bilden som kommer efter i serien är grym ;)