snyggt, ungefär en sådan bild som jag vill ta...
Får man börja juli med en bild osorterade sommarblomster! :OO
243 svar · 14 613 visningar · startad av Lasp
Får man börja juli med en bild osorterade sommarblomster! :OO
snyggt, ungefär en sådan bild som jag vill ta...
Tog en promenad idag med min nya Nikon D70s, då jag höll på att trampa på den här lilla jycklaren...
Oväntat besök ?
Får man göra reklam här? Detta foto är INTE reklam för ett visst kaffemärke,
utan reklam för en mysig plats strax utanför Mariehamn på Åland. dvs inloppet till hamnen. Kobba Klintar passeras av m/s Amorella. fotot taget idag den 1.sta juli 2006
Blommor är väl fint
Första bilden med nya kameran....
( Den lär nog funka att plåta brudar på stranden med oxå )
Idag rev grannen ut köket och i väggen fann han massa gamla tidningar från 1945 när husets byggdes. T ex detta tidiga exemplar av vår lokala Södermanlands Nyheter! Riktigt ballt, kolla in vad det står att stadsskulden är :e
Ovanligt hög kvalité på bilden.
Det var en jävla tutti-frutti blandning
Nicrosoft skrev:
Cocktail-recept: Tag ett 200 lit.tomt oljefat, häll allt på bilden i densamma och skaka väl. + 5 spadar iskross. Borde räcka till c.a 8-10 pers.
Nicrosoft skrev:
Ser ut som en månadslön. För en månadsförbrukning.
bassebhu skrev:
Ser ut som en månadslön. För en månadsförbrukning.
Du skall nog skaffa bättre jobb. ;)
ser ut som ni inte kommer komma ihåg mycket av matchen :)
överhängande risk för fickpingis på bortaplan istället...
Danny skrev:
Idag rev grannen ut köket och i väggen fann han massa gamla tidningar från 1945 när husets byggdes. T ex detta tidiga exemplar av vår lokala Södermanlands Nyheter! Riktigt ballt, kolla in vad det står att stadsskulden är :e
Helt underbart med gamla tidningar!
Man får en historielektion bättre än alla skolböcker.
Här är en bild ifrån söder.
Jag har nog överdrivit färger kontraster och skuggor lite även om originalbilden inte ligger så långt ifrån...
JuliRos
....... idag så plockade jag några blommor...... lyder en känd sångtext.Själv använde jag saxen i min trädgård
Kul med snabba slutartider när det är så ljust ute.
Hittade en liten blomma på stranden där mina föräldrar har sin stuga (dvs i Tocken utanför Sölvesborg)