Winterlord skrev:
Mycket vackert. :) (y)
Tack tack! Skulle ge mig ut och fotografera men hann bara några steg innan jag hade stövlarna fulla med snö så det blev helomvändning efter två-tre foton... ;)
145 svar · 10 098 visningar · startad av KoTTeN · sida 3 av 8
Tar åt mig äran att börja på April lite snabbt här. Denna växelspaksknopp har används i snart 25 000 mil, funkar lika bra nu som då. :)
Läs frågan i sin helhet →Winterlord skrev:
Mycket vackert. :) (y)
Tack tack! Skulle ge mig ut och fotografera men hann bara några steg innan jag hade stövlarna fulla med snö så det blev helomvändning efter två-tre foton... ;)
Jag har mitt bidrag här:
http://www.webforum.nu/showthread.php?p=1178177#post1178177
en liten fotodokumentär om dagens äventyr :)
flat-eric skrev:
Sa någon sjätte april? :)
Ghaaa, det ser ju ut som du tagit kortet utanför morsan o farsans hus.. Kusligt. Dock snyggt.
Danny; läste din story om fyllekajorna.. förlåt att jag är noga men det är vel ändå duvor :bla , men förstod din tankegång...
Du kollade förresten inte vad som var i kylskåpet?
Dagens bidrag, från förra årets april ;)
Jerpa skrev:
Ghaaa, det ser ju ut som du tagit kortet utanför morsan o farsans hus.. Kusligt. Dock snyggt.
Danny; läste din story om fyllekajorna.. förlåt att jag är noga men det är vel ändå duvor :bla , men förstod din tankegång...
Du kollade förresten inte vad som var i kylskåpet?
Jojo... ok... det var duvor... men det låter bättre med fyllekajor! :) ...nä... hade ingen lust att öppna det där kylskåpet... luktar säkert inte alltför nice :)
Vi dödade två furor idag. Trevligt med snö och regn när man arbetar...
Från fotomässan på Elmia.
Stairway to heaven... nästan iaf...
har också gjort iordning lite bilder från årets bilmässa:
http://dannesholk.se/page/photo/temp_carexhib2006/album/index.html
Danny skrev:
har också gjort iordning lite bilder från årets bilmässa:
http://dannesholk.se/page/photo/temp_carexhib2006/album/index.html
Fett snygga bilder på snygga bilar, Danny!
Lasse H skrev:
Fett snygga bilder på snygga bilar, Danny!
Tack! Jo dom blev faktiskt rätt fina en del, har lagt upp en mer nu, totalt 64 foton. Tänkte att fler borde få njuta av fina bilar :bire
klick .. klick .. klick
Aha, där man brassar på med ölen alltså, då förstår jag! :L
Farligt med vår och dåliga tak!
Östersund 8/4-06
Farliga tider nu så jag kamouflerade datorn för att förvilla inbrottstjuvar, tror ni det fungerar? :bire
Nä, meckade ihop en gammal dator för att prova om min scanner fungerar på och blev lite trött och tänkte jag skulle försöka vila, men den låter som en jumbojet så jag tänkte att det där skulle hjälpa lite iaf, vilket säkert var marginelt... men ändå...
Danny, skaffa dig en tft skärm :)
Jag tänkte lägga upp en bild på när jag invigde våren med att grilla igårkväll, meeeeen, bilderna blev inte alls bra..
Så jag kompenserar med en härlig molnbild som är tagen från när jag var ute å körde en runda med bilen i veckan efter jobbet..
jofawe skrev:
Danny, skaffa dig en tft skärm :)
Vore gött, men min gamla skärm är så bra! (inte den som syns där, utan denna: datorplats),har hållt länge och jag som haft lite otur med kvaliteten på skärmar är så nöjd med denna, köper ny när den här ger upp... :) fast nu till sommarn vore gött för den alstrar väldigt mycket värme den här och det blir varmt nog ändå :) ...men men... nu ska man ju köpa sig ny kamera så det blir det nån annan gång det där... :)
Testade mitt stjärnfilter som jag köpte för 10 kr.