Lasse HMedlem sedan aug. 20051 506 inlägg
Danny skrev:
Är det en fågel, ett flygplan, nej det är en proffsfotograf!!! :) ...snyggt... man har väntat lite på å få se bilder från Dynan, ser bra ut!
Tack Danny.
Jag beställde en svensk manual från länken du gav mig, den behövs verkligen.
Som tur är gick det direkt att ställa in menyerna till svenska.
Men nu måste jag ut igen, solen skiner och avtryckarfingret kliar :P
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Gnistor
Tog med kameran till jobbet igen. :)
MmalunMedlem sedan okt. 200122 inlägg Jag fortsätter på skylttemat. Denna skylt fann jag när jag traskade längs en djungelstig på Green Island i Taiwan. När man passerat den kollade man lite extra noga var man satte fötterna och vilka träd man gick under.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg
silfver skrev:
Tog med kameran till jobbet igen. :)
häftigt... jag har velat ta svetsbilder, men på mitt jobb får man inte fota :(
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg
Danny skrev:
häftigt... jag har velat ta svetsbilder, men på mitt jobb får man inte fota :(
Tackar. Surt att du inte får ta med kameran. Konstig regel? Jag vågade inte plåta när farsan svetsade. Vill inte ha metalloppor som fasntnar på linsen eller kameran. :p
silfver skrev:
Tackar. Surt att du inte får ta med kameran. Konstig regel? Jag vågade inte plåta när farsan svetsade. Vill inte ha metalloppor som fasntnar på linsen eller kameran. :p
Nja, det är lite hemligt så därför gäller den enkla regeln. Jag vet folk som jobbar på Astra och dom får inte ens ha kamera i mobilen, det var en som frågade om hon fick köpa min kära 6210'a utan kamera (det fick hon inte). Så det är lite hårt med det där ibland.
blåjeansMedlem sedan sep. 2005849 inläggTulpan
Alltså jag kan inte hjälpa det, jag bara älskar blommor... :f
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Heh. Malin som vann Luciapokalen 2001 visar sin styrka genom att lyfta morsan. :e
blåjeans skrev:
Alltså jag kan inte hjälpa det, jag bara älskar blommor... :f
silfver skrev:
Heh. Malin som vann Luciapokalen 2001 visar sin styrka genom att lyfta morsan. :e
Blåjeans plåtar vackra blommor.
Silfver plåtar vackra människor.
Och jag plåtar kranar.......... :OO
Lasse H skrev:
Blåjeans plåtar vackra blommor.
Silfver plåtar vackra människor.
Och jag plåtar kranar.......... :OO
Jag tycker det är coolt med byggkonstruktioner och sådant där, har plåtat en del sådant själv, sist var det grävmaskiner :)
En sak jag ville plåta var den där enorma byggställningen på den där nya bron dom bygger i söder där som pendeltågen åker bredvid. Men den är väl borta nu :(
Danny skrev:
Jag tycker det är coolt med byggkonstruktioner och sådant där, har plåtat en del sådant själv, sist var det grävmaskiner :)
En sak jag ville plåta var den där enorma byggställningen på den där nya bron dom bygger i söder där som pendeltågen åker bredvid. Men den är väl borta nu :(
Då måste jag visa en "historisk" bild.......... :)
jösses vad stor bildfilen blev trots kraftig komprimering!
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggMen Lasse!!! Det där var häftigt!
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggJag fortsätter på skylttemat som var så inne för någon/några dagar sedan. Den här står längs med rv45 någonstans i norra Dalarnas län/södra Jämtlands län/västra Gävleborgslän.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...jaså... skyltar nu... vilken tur, då har jag en bra här. Hard Rock Café, playa del inglés...
Lasse HMedlem sedan aug. 20051 506 inläggSchyssta "schyltar", Dryden o Danny!
Den här plåtade jag i Tallinn för något år sedan.... :e
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggJag trodde jag hade postat den här skylten här men tydligen inte. Nåväl, busstationen i Helsingborg bjöd på denna skylt vid ett besök i början av juni 2004. Hur det gick till? Inte en aning, jag vet inte om jag vill veta heller. :OO
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Csson skrev:
Finn ett fel...
Man får inte ta med bakbenen på djur in? :OO
MMeleaMedlem sedan juli 20033 147 inlägg Farsan och jag tog en vinterprommenad för några veckor sedan, tog lite vinterbilder och ett och annat porträtt.