webForumDet fria alternativet

Fråga ang. Adobe Photoshop

Fotografering

3 svar · 462 visningar · startad av Lollipop

Medlem sedan aug. 200487 inlägg
Frågan#1

Hejsan!

Det är så att jag har en fråga angående bildredigeringsprogrammet Adobe Photoshop.. Jag hade programmet här i datorn men efter att vi hade fått hur mycket virus som helst i datorn så var ända utvägen att installera om hela datorn och då försvann programmet.. Jag tänkte nu att jag skulle installera det igen, men jag undrar om det finns på någon skiva eller om man måste hämta hem det från nätet? För om man hämtar hem det från nätet så kostar det väl pengar?

Tack på förhand!
MVH
Lollipop

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Adobe Photoshop är inte gratis. Men man kan ladda hem en testversion på deras hemsida. Fungerar i 30 dagar.
Förmodligen så har du Photoshop på en skiva liggandes någonstans om du hade det förinstallerat på datorn. Såvida ingen i familjen (hemmet) installerat det på annan väg. :)

Medlem sedan aug. 200487 inlägg

silfver skrev:

Adobe Photoshop är inte gratis. Men man kan ladda hem en testversion på deras hemsida. Fungerar i 30 dagar.
Förmodligen så har du Photoshop på en skiva liggandes någonstans om du hade det förinstallerat på datorn. Såvida ingen i familjen (hemmet) installerat det på annan väg. :)

Hejsan och tack för ditt svar :h Ja det kan som du säger vara mycket
möjligt att det är någon annan som har installerat det i datorn för jag tror inte att det redan fanns där då det försvann när vi rensade igenom datorn.
Men tack så jätte mycket för ditt svar ;)

Mvh
Lollipop

Medlem sedan aug. 20051 506 inlägg

Lollipop skrev:

för jag tror inte att det redan fanns där då det försvann

Lollipop

hehe.....

257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)