Solnedgång
Längst till höger i bilden syns Karlskrona.
En till panorama
/RED: Vänta lite...
/RED2: Nu ska det funka.. -grr-
223 svar · 10 169 visningar · startad av silfver · sida 7 av 12
Eftersom ingen inlett Dagens Bild för juni så får väl jag göra det. :) Och det gör jag med en personlig favorit. Vet inte om jag postat den innan men jag tror ingen har nåt emot att jag gör det igen. Grimasen på min bror är otrolig och jag vill poängtera att han ser ganska normal ut i verkligheten. :e Keep em coming!
Läs frågan i sin helhet →Solnedgång
En till panorama
/RED: Vänta lite...
Mitt lilla hus.
Re: Solnedgång
yohpops skrev:
En till panorama/RED: Vänta lite...
skön bild, men bifoga gärna bilden i tråden.
Ragge inspekterar en BTX-låda från Dell. Den ser lite annorlunda ut än vad man är van vid.
Grymt mörk bild från början så jag var tvungen att trolla lite med curves och göra om den till svartvitt i photoshop för att man skulle se vad det är.
Re: Re: Solnedgång
SimonG skrev:
yohpops skrev:
/RED2: Nu ska det funka.. -grr-skön bild, men bifoga gärna bilden i tråden.
Tack..
Det skulle jag gärna göra, men bilden hade blivit så liten då eftersom den får vara max 1200 bred.
Re: Re: Re: Solnedgång
yohpops skrev:
SimonG skrev:
yohpops skrev:
/RED2: Nu ska det funka.. -grr-skön bild, men bifoga gärna bilden i tråden.
Tack..
Det skulle jag gärna göra, men bilden hade blivit så liten då eftersom den får vara max 1200 bred.
95px :)
Jag kom för sent för att rädda livet på denna vackra varelse som en kråka anfallit. Hasselnoken var bara drygt en decimeter lång och alltså nästan nyfödd när den blev fågelmat. Kråkan tog hand om den när jag avlägsnade mig igen.
Stackars orm där, den var ju fin annars...
Här kommer en nytvättad cykel, den förra jag la upp var ju inge vidare, men nu så...
Wow vad läckra bilder det har postats här under tiden jag har varit borta! Tänkte dra ut och fota soluppgången i går, men kom hem lite för sent. :( Kanske ställer klockan i natt.
Under tiden så får jag bidra med något tråkigare bild...
Föräldrarnas trädgårdsfontän, i motljus :) ...lite motljusperiod just nu känner jag...
Danny: Lugnt, du är inte först. ;)
Det drar ihop sig till skitväder från inlandet. Den gassande solen vid Skags fyr, utanför Örnsköldsvik, byttes inom några minuter ut mot åska och regn.
Trivialt vetande: SMHI: Moln, Höga Kusten
Knatade högst upp på ett kalhygge och tog ett panoramafoto mot Åreskutan.
En ytte-pytteliten spindel med lustigt utseende. Grymt oproportionelig bakkropp, ser nästan ut som en vandrande pärla. (Själva bakkroppen är bara ~1 mm.)
/red. Det är tydligen en slags klotspindel. (Och det är verkligen bakkroppen, ingen kokong!) :stud
Fia skrev:
En ytte-pytteliten spindel med lustigt utseende. Grymt oproportionelig bakkropp, ser nästan ut som en vandrande pärla. (Själva bakkroppen är bara ~1 mm.)
Den dära sorten har väl nån sorts påse eller motsvarande? Ser väl inte ut sådär annars...
Äggkapsel kanske? Nåt för djurforumet att avgöra?
Träd!
Några grillspett på grillen :bire