Då jag fick uppdraget att välja ut en kamera åt min svärmor för några månader så föll valet på denna. Hon verkar helnöjd förutom att hon får rörelseoskärpa då och då. Vad detta beror på har jag dock inte kommit fram till, troligtvis är det väl nån form av okunskap bakom problemet.
En såndär funderade jag på förut! Verkar bra, en polares farsa har en såndär. Nog helt ok köp. Alternativ skulle ju kunna vara en Ixus 40 eller något.
Molarin. Det där med rörelseoskärpan beror kanske på att kameran var inställd lite tokigt, inge vidare ljuskänslig. Eller så gjorde den vad den kunde och det var för mörkt helt enkelt, då får man se till att vara stadig på handen.
Hon verkar helnöjd förutom att hon får rörelseoskärpa då och då. Vad detta beror på har jag dock inte kommit fram till, troligtvis är det väl nån form av okunskap bakom problemet.
Du kan ju kolla exif-informationen i bilderna, så ser du vilka slutartider som har använts. Det framgår också om blixten har använts. Då är det läge att bedöma om blixten kunde nå ända fram till motivet, etc.
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e