Ja ha, vad sägs om dagstema/FORMER.?
Måndag rund
tisdag trekant
onsdag oval
torsdag fyrkant
fredag rektangel
lördag romb
söndag:"snygga former" :)
Tema: Former
41 svar · 1 098 visningar · startad av alandia
måndag
rund sjärt? ja!
...jag lekte lite med kameran framför toaspegeln (-arna) förut... :)
...runda former var så lätt, så jag postar en till grej... det gottigaste på morgonen med en spegling av taklampan :)
Istället för att skapa 8 trådar varje vecka så då är det bättre och forstätta i denna tråd med formarna.
Och den som skriver först på denna dag inleder med tex "Tisdag Trekant" och så fortsätter vi med trekant och inte lägger upp bilder som tillhör gårdagens form. :)
Vorde det inte bättre och köra så?
bluxbluxo skrev:
Istället för att skapa 8 trådar varje vecka så då är det bättre och forstätta i denna tråd med formarna.
Och den som skriver först på denna dag inleder med tex "Tisdag Trekant" och så fortsätter vi med trekant och inte lägger upp bilder som tillhör gårdagens form. :)Vorde det inte bättre och köra så?
Det tycker även jag låter som en utomordentligt bra idé. Det blir helt enkelt bättre att följa trådarna då.
Runda former var det.
47 kanaler i lastbilen :P
Jag vill oxå ha..
Tisdag - Triangulärt
Japp... då var det tisdag :)
...var lite värre att hitta ett foto med sådana former, tänkte först att jag kanske hade något på en väjningspliktsskylt, men så stötte jag på detta foto... finare trianguläriteter får man leta eftere :)
Påskbrasan i Lennartsfors 19 april 2003
- Tummen upp för de snygga lösningarna på trekantstemat, klart kreativa o bra! :)
När smeten inte räcker till... då blir det rätt form för dagen ;)
Onsdag - Oval
Dom där våfflorna såg ju för goda ut! vilken känsla det var i den bilden, så man fick lust att bita i skärmen nästan...
Tyvärr är det inte samma känsla i min bild, inte något fotografiskt mästerverk heller, men den enda ovala form jag lyckades hitta just nu... MEN, motivet är det inget fel på minsann... oj vad den är god!!! Kommer ni hit, beställ en Uppsala...
Trodde det fanns ovala saker överallt, men icke.
Sprang jag runt i hela Bauhaus och tillslut hittade jag denna..
Ovaler i ovalen.
...jaha Mira.... var det dagsdosen det där eller? :)
Näh :)
Så långt har det inte gått ännu...