Cruising inne på Sveavägen i natt.
Dagens bild Augusti 2004
111 svar · 7 953 visningar · startad av Klura · sida 2 av 6
Frågan, av Klura
Hm! Det är visst den 1 augusti idag. Då ska väl min bild vara här och ingen annanstans. Liseberg när vi anlände dit i fredagsnatt.
Läs frågan i sin helhet →Vi har ett förträffligt sätt att ta hand om alla getingar på. ;)
Lånade en kompis D70 och knäppte runt lite. Tagen strax före solnedgången på vätterstranden :)
Återigen en sommarbild!
Och är kommer mera sommar.
Sommar igen :) Eller fåglar iaf :D
Klura skrev:
Cruising inne på Sveavägen i natt.
Coolt, min polares buss :D Finns att åskåda i Tullinge annars. Dom har lagt ner många timmar på den kan jag säga :)
Å dessa vidriga flygfän...
Som tur e så är den utanför bilen.
Någon typ av skogsblomma eller nått. :)
Undrar om någon lyckas fånga sjärnfallet inatt ? :e .
Det skulle vara coolt.
Norrut ska man kolla tror jag ?
Vart är "Jupiter" när man behöver honom :P
Tog den här bilden tidigare idag från fönstret när cigaretterna var slut och jag var sugen på något - tecken från Gud? :e
SugarDaddy skrev:
Tog den här bilden tidigare idag från fönstret när cigaretterna var slut och jag var sugen på något - tecken från Gud? :e
Hehe, förmodligen ett tecken! ;)
LeonL skrev:
Dryden skrev:
För sent att ångra sig.
I det här vädret så ångrar man sig inte. ;)
Det var aaaningen kallt men nej, jag ångrar mig inte. Synd bara att det var lite för mörkt för att få riktigt bra foton, likaså synd att kameran håller på att muppa sig. Undrar om det är mina batterier som är uppladdade för sista gången...
Ska försöka göra ett nytt försök. Det ser dock inte lovande ut med tanke på vilket väder de lovat till helgen. Söndag, +12°. :l
En annalkande årstid :)
svanhopp med pik
Jo visst ser du mitt eleganta svanhopp, eller?
Skyll inte på mej, det var frugan som hanterade kameran!
Tjejen som leker med nemo =)
Storsjöodjuret. Eller så är det jag som just landat i plurret. Eller så är det både och. ;)