Jag + 4 andra bilder = 1
En vän till mig är en hejjare i Photoshop. Här är jag med diverse tillbehör.
210 svar · 24 601 visningar · startad av silfver · sida 5 av 11
Hej! Finns det några wF:are som är grymma på att modifiera bilder? I så fall - visa mig! Jag har bifogat ett eget bidrag som jag själv gjort. :) Enjoy! silf
Läs frågan i sin helhet →Jag + 4 andra bilder = 1
En vän till mig är en hejjare i Photoshop. Här är jag med diverse tillbehör.
fridan skrev:
Tack, så glad jag blir. :)
Jag redigerar bilderna i Photoshop CS. Ska jag gå in på detaljer? *L*
Nej, nej, inga detaljer... Jag har precis lärt mig öppna bilder i Elements 3.0... ;)
Kanske dags att ta upp rökares matvanor?
Kollade lite i mitt arkiv: Detta är inte ett foto, men kanske lite kul om man upptäcker vad som är ändrat.
En gammal dator med PS-filter på!
Mushroom Girl.
Portrait of a Woman.
hon har nog tagit för mycket LSD
Det är nog snarare kameran som har ätit för mycket svamp.
nitro2k01 skrev:
Kollade lite i mitt arkiv: Detta är inte ett foto, men kanske lite kul om man upptäcker vad som är ändrat.
Om bilden är manipulerad, har i vart fall inte du gjort den manipulationen: http://expressen.se/index.jsp?d=112&a=268556
Vad är det du menar är ändrat?
UlfT skrev:
Om bilden är manipulerad, har i vart fall inte du gjort den manipulationen: http://expressen.se/index.jsp?d=112&a=268556
Vad är det du menar är ändrat?
Ändringen är lite subtil, men jag har lagt till alternativet "Tittade inte på skiten" i omröstningen, något de knappast skulle skriva på expressens hemsida. Artikeln om Whitney är alltså helt intakt!
nitro2k01 skrev:
Ändringen är lite subtil, men jag har lagt till alternativet "Tittade inte på skiten" i omröstningen, något de knappast skulle skriva på expressens hemsida.
Ok. Jag såg den texten, men trodde den skulle vara där. Jag hade själv lagt till det alternativet om jag hade varit en Expressen-journalist tvångskommenderad att bevaka dokusåpor.
UlfT skrev:
Ok. Jag såg den texten, men trodde den skulle vara där. Jag hade själv lagt till det alternativet om jag hade varit en Expressen-journalist tvångskommenderad att bevaka dokusåpor.
Anledningen till att jag gjorde den där bilden var för att jag kände mig frustrerad över att det alternativ jag hade velat rösta på inte fanns :)
Snygga modifikationer, Palle! (Y)
Extremt fin färg!
(Eller inte...)
Morsan analyserade en annons, som hon tyckte skulle vara intressant att se i dess motsatta form.
fridan skrev:
Tack, så glad jag blir. :)
Jag redigerar bilderna i Photoshop CS. Ska jag gå in på detaljer? *L*
Ja tack :)
Sprang på denna mod idag. Vet inte om dom ska bygga sådana här nu, men det kanske kunde vara nåt...
Kom att tänka på sagan om Solägget av Elsa Beskow. Visserligen är det ingen apelsin, men jag tycker det blev fint ändå. :r