Dagens Bild Juni 2004
84 svar · 3 999 visningar · startad av Mr. N. · sida 3 av 5
Frågan, av Mr. N.
Nu är det sommar! :) Gissa om svanen blev förbannad efter ett tag? ;)
Läs frågan i sin helhet →En helt fantastisk bild tagen från min terass igår kväll. Jag har aldrig sett en solnedgång med så starka levande färger - det var helt fantastiskt! Det ser faktiskt ut som himlen brinner!
silfver skrev:
Finns det sånt där i Sverige? :)
Jajamensan! På våran tomt till och med.
De ville svärma igår med, den här gången c:a fyra gånger så många. :x
Vi fick i alla fall in dem till slut, och den här gången blev jag stucken i benet . x(
(Men vad gör man inte för honungen? ;))
annesophie: ska vi byta boendeställe? ;)
Enormt vackert!
Dryden skrev:
annesophie: ska vi byta boendeställe? ;)
Enormt vackert!
Hmm låt mig tänka....:OO...nääää jag tror inte det du! ;)
Men vackert - ja helt outstanding! Jag tog typ 50 bilder på solnedgången igår! :)
Blomsterprakten är överväldigande nu. Rosen ger jag till er som håller wF igång trots motigheterna :birp
Var på konfirmation i söndags. Tog detta foto av två av mina gulliga kusiner. :)
MatsJ skrev:
silfver skrev:
Vi fick i alla fall in dem till slut, och den här gången blev jag stucken i benet . x(
(Men vad gör man inte för honungen? ;))
Häftigt! :e Ta lite socker på bisticket så brukar det ordna sig. :)
silfver skrev:
MatsJ skrev:
silfver skrev:
(Men vad gör man inte för honungen? ;))Häftigt! :e Ta lite socker på bisticket så brukar det ordna sig. :)
Jupp! :)
Det svullnade upp igår, men nu har det blivit bättre. ;)
Fick mitt Sigma EX 105/2,8 Macro 1:1 så nu är det bara jaga blommor som gäller, ett första prov här.
Denna soliga morgon trivs jag på balkongen.
Flera hundra gröna tomater mognar snart.
Utsikt
Jag fortsätter med bilder från Jämland och järnvägsmiljö. Den här bilde visar den utsikt personalen hade som arbetade i det gamla ställverket i Brunflo.
tar en vinterbild...
En bild som en kompis tagit. Personen på bilden (vänstertecknad förövrigt) springer med full fart ner för en brant sandbacke, därav den något udda posen. :OO
Jag fortsätter att trivas med mitt nya makroobjektiv.
Har vart på Gällivare-besök den senaste veckan, och eftersom tiden är ganska läglig för midnattssol så fick det ju självfallet bli en (eller ett par :OO) turer till Dundret för att fota lite, underlig känsla att se solen aldrig riktigt gå ner egentligen dock :)
Denna bilden är tagen i söndags kväll klockan 23:33, årets näst längsta dag för övrigt :)
Viskan idag ute i Viskafors...
Var ute och gick lite idag med min nya D70.
Jacob är uppenbarligen en SAAB-fantast redan från tidig ålder! :birp
Just det...glömde...
BARA för att retas med Dryden lite ;) - ännu en bild på solnedgången tagen igår kväll från terassen.