omgjord bild:
hade inte mycket göra så jag lekte lite med ps (:
hur som helst, ideen jag hade var att göra om en verklig bild så den liknar mer att den är gjort i 3d program.
tycks?
orginal bilden:
10 svar · 366 visningar · startad av sozou
hade inte mycket göra så jag lekte lite med ps (:
hur som helst, ideen jag hade var att göra om en verklig bild så den liknar mer att den är gjort i 3d program.
tycks?
orginal bilden:
omgjord bild:
Välkommen till wF eftersom jag inte sagt det tidigare.
Mycket snyggt! Håret på den första bilden ser nästan groteskt ut :)
Tjolahopp - ska man råka ut för d nedanstående?
Ni har ingen behörighet till denna sida. Möjliga orsaker:
Ni är inte inloggad. Logga in med hjälp av nedanstående formulär.
Ni försökte posta ett inlägg som "rimligtvis" borde fungerat då ni är registrerad. Läs här om olika anledningar till denna sidan.
Ni har inte behörighet till sidan. Vissa administrativa åtgärder och sidor kräver högre behörighet.
Inloggad som: SugarDaddy logga ut
Hehe vad hände där egentligen?
Jag vet inte - mer än att jag tydligen censurerades av ngn i systemet skickligt dold funktion, jaja.... :L
Asch, du har tagit min banbrytande idé - jag tänkte få det att se ut som om min femåriga systerson hade ritat alla mina alster... :L
Allvarligt, ser riktigt bra ut - jag undrar bara varför - din bild har ju inget med 3D att göra - ser mest ut som j-ligt skillad Illustrator vers, ingen 3d-vibb där inte? Hoppa på, men jag förstår inte riktigt :h :)
tänkte mer att det ser ut som nån har suttit och gjort själva ansiktsmodellen i 3d och lagt på olika ljus effekter etc... och slutrenderingen blev resultatet av denna bild... iih i dunno (:
ah well.. fick den känslan iaf ;)
Jo, men de som kan sina saker är riktiga ruskiga: Kolla den här personens ruskiga Illustrator-grejor: http://www.nitzdesign.com/nitzdesign/index.php
Ett Photoshopexempel som är än värre: http://bbs.popv.net/dispbbs.asp?BoardID=26&id=257280
Framförallt den sistnämnda får iaf mig att undra varför jag håller på med det här... :)
oh my goooood! asiater vettu, helt galna.
mitt första vektor projekt gjorde jag klart i förrigår.... och blev såhär (:
nu så (: