Ja vad sak man säga en X-Box kopia :q
Vad tycker ni om denna logga?
www12.brinkster.com/xtremexboxlan/bilder/xtreme.jpg
OBS!
Klistra in adressen i ett nytt fönster för att den ska fungera
OBS!
9 svar · 563 visningar · startad av Memnock
Vad tycker ni om denna logga?
www12.brinkster.com/xtremexboxlan/bilder/xtreme.jpg
OBS!
Klistra in adressen i ett nytt fönster för att den ska fungera
OBS!
Ja vad sak man säga en X-Box kopia :q
Vad är det med den?
Ser ut som en X-box logo ju.
Kopia? Jag tycker det ser ut som om han har snott X-et rakt av.
Vill du ha beröm för att ha tagit xboxloggan och lagt till lite text med för mycket photoshopeffekter? :q
med tanke på att loggan är till ett Xbox-LAN tycker jag inte det är så konstigt att jag tog med deras logga i vår....det ska ju gärna synas att det har med xbox att göra....angående photoshop-filtren vill jag säga att jag tycker inte det är nåt fel med det....jag tycker det är ett smidigt sätt att göra snygga effekter....varför lägga ner massa tid på att göra effekterna när man kan göra dem på ett mycket smidigt sätt
till sist vill jag säga att en logga ska symbolisera det den står för och vara tilltalande för ögat, sedan kvittar det hur man gjort den...
Du kunde gett oss förutsättningarna innan isf.. ;) Annars får du ju leva med kommentarerna.
För övrigt såg jag precis en skön kommentar på DC:
- Arguing over the internet is like competing in the Special Olympics, even if you win you are still a retard
Angående photoshop-filtren så behövs det inte en massa effekter. Det går att göra en snygg logga ändå som oftast blir mycket finare p.g.a stilrenheten.
Jag vet inte jag, jag använder ganska mycket färdiga effekter men det beror mycket på hur man använder dem tycker jag!
Ofta får man ju rendrera och editera effekten för hand efteråt för att det ska bli riktigt som man vill ha det!
Kort sagt, jag tycker inte att det är fel med effekter, utan hur folk använder dem!
Man tar inte en logo rakt av, man gör det bara inte.