Nya version av 2advanced!
kolla =>http://www.2advanced.com/flashindex.htm
Vad säger ni?
Nya version av 2advanced!
Design & grafikur Design & Grafik
11 svar · 458 visningar · startad av sthlmkillen88
Ehm... det var ett tag sedan de byta ;)
jag har inte varit hemma på ett tag =)
Flyttad från Cafét
Det var avancerat flash det... :) diggar det fett! :e
Mycket blippande prickar. Gillade färgerna mer på förra versionen. :OO
Klar försämring från förra versionen. Alldeles för mycket pill som gör att sidan inte blir det minsta stilren. Gillar inte färgvalet speciellt mycke heller. Det är nästan som de gröna skär sig med vissa av de röda nyanserna. Visst är det snubbar som är säkra på flash men jag säger nej tack till deras nya.
... och rörig att navigera på :S
Har aldrig förståt tjusningen med 2A. Låt gå för att det är flashigt, designmässigt avancerat och allmänt snyggt designat. Men personligen har jag svårt för flash-horeri av den här typen. Och den här nya versionen var ju en saftig försämring jämfört med sist. Färgen var hemsk, förstasidan är på tok för stor med alldeles för mycket innehåll, alldeles för mycket blipp-bloppanimationer som flyttar fokuset bort när man försöker läsa någon av texterna.
När man sedan klickar sig vidare så får man vänta en hel hög med sekunder för att massa flashintron ska susa förbi. Helt onödigt men det är ju uppenbarligen upphovsmänniskornas mål.
Slutsats: grafiskt - hysteriskt men professionellt intryck.
Användarvänligt: inte för fem öre.
Tycker den nya är snygg men jag måste säga att den gamla var bättre.
Jag gillar den röda färgen... Resten är bara tungladdat skräp som såg bäst ut för 2 år sedan när det var inne med Flashsidor!
Tengblad skrev:
Klar försämring från förra versionen. Alldeles för mycket pill som gör att sidan inte blir det minsta stilren. Gillar inte färgvalet speciellt mycke heller. Det är nästan som de gröna skär sig med vissa av de röda nyanserna. Visst är det snubbar som är säkra på flash men jag säger nej tack till deras nya.
Håller med till fullo.