Nice! :)
Testade att göra ett skrivbordsunderlägg förut i PS(1024x768).
Inget specielt kanske men det är alltid roligt att höra vad folk tycker. :)
8 svar · 862 visningar · startad av Mika3l
Testade att göra ett skrivbordsunderlägg förut i PS(1024x768).
Inget specielt kanske men det är alltid roligt att höra vad folk tycker. :)
Nice! :)
Lite skum kontrast skulle jag vilja säga.
Tack. :)
Tengblad skrev:
Lite skum kontrast skulle jag vilja säga.
Jo, jag funderar på lite andra färger samt någon ljuskälla men det fick bli som det blev nu. ;)
Intressant idé att dela in bakgrunden för ikonerna...
Har själv bara en sådan men en bra idé som sagt...
Lite för mörkt för min smak men annars är ju tanken helt klart god. Lite ljusa, gärna någon kombination mellan vitt - grått - blått och nyanser däremellan, då vill jag gärna ha en kopia skickad till mig. ;)
Lite Ot nu men... ;)
Har suttit och pillat med skrivbordsunderlägget på jobbdatorn och hittat en ganska smidig lösning. Sedan kör jag också med en randomizer för skrivbordsbilden. I skrivande stund har jag ett dussintal bilder som utgår från samma mall som turas om med byte vid varje inloggning (eller manuellt om jag känner för det). Läs mer här.
Surfaren skrev:
Intressant idé att dela in bakgrunden för ikonerna...
Har själv bara en sådan men en bra idé som sagt...
Jupp, tänkte att det behövdes lite mer funktionalitet istället för enbart kvantitet ibland. :)
Dryden skrev:
Lite för mörkt för min smak men annars är ju tanken helt klart god. Lite ljusa, gärna någon kombination mellan vitt - grått - blått och nyanser däremellan, då vill jag gärna ha en kopia skickad till mig.
Ska sätta mig och pilla vidare på den här eller göra en ny liknande, ska fixa lite ljuskällor och så då. :)
Snyggt! ;)