P Pezzen Medlem sedan feb. 2001 197 inlägg Frågan 14 juni 2003 23:37 #1 Hejsan,
sittar å arbetar lite med en, tja, grafisk profil kanske man ska kalla de.
Jag tror att ja har kommit fram till hur det ska se ut på webben nu, men hur ska man gå tillväga för att få bilderna snygga vid utskrift från t.ex. word?
Bilderna ligger just nu i PhotoShop.
J Josef Medlem sedan mars 2002 3 561 inlägg Du behöver väl inte göra någonting med bilderna, det är väl bättre att ha en bra skrivare? :q
P Pezzen Medlem sedan feb. 2001 197 inlägg Men ja tvivlar på att Word kan öppna .psd filer? å då är frågan i vilket format ja ska spara de för att få så bra kvalitet som möjligt.
J Josef Medlem sedan mars 2002 3 561 inlägg Jaha, jag trodde du menade hur du skulle få snygga bilder från worddokument, där bilderna var gjorda i PS.
Qimen Medlem sedan juni 2001 5 009 inlägg Jag har sparat bilderna i jpg :)
P Pezzen Medlem sedan feb. 2001 197 inlägg jag tycker de blir väldigt dåliga då, men de kanske bara e min skrivare...
Qimen Medlem sedan juni 2001 5 009 inlägg Du kan prova ta i gif då.
C colione Medlem sedan juni 2001 4 421 inlägg Bitmap om du vill ha hög kvalité och inte bryr mig om storlek, notera dock att genomskinlighet inte stöds...jag skulle ha valt *.png
P Pezzen Medlem sedan feb. 2001 197 inlägg bitmap på logga för utskrift? nejtack gif komprimerar väl hårdare än jpeg, eller?
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg PNG eller JPG hade nog jag valt, fungerar bra för mig iallfall. :)